fru AM skrev 2011-04-06 19:40:34 följande:
Oj så mysigt! Det är inte utan att jag blir lite avis - elelr kanske nostalgisk ... De där första trevande mötena ... Romantiskt!
Men varför blir du osäker? VAD är du osäker på? Låt honom stå för lagandet - du kan väl hjälpa till genom att sitta och vara snygg!
Men så roliga ni är, jag som har varit avis på er med era trygga, mysiga,romantiska män
kan ni vara avis på mig liksom?? *hihi*
Jag vet inte varför jag blir så osäker, känner mig inte bekväm i den situationen...
en kille jag dejtade för läääänge sen åt jag aldrig med, han lagade mat till sig själv och jag kolla på när han åt, sen åkte jag hem och åt själv senare.
Min förra sambo tröttnade på det här så åkte och köpte en pizza som han ställde framför mig.
Den senaste idioten som jag var tillsammans med efter det har ju mer ätstörningar än jag, så då blev det inte jobbigt på samma sätt. Vi pratade om hur man kunde äta så lite som möjligt eller så spydde han upp maten och jag kände mig tjock som behöll min mat...
Men nu är jag några år mognare och visare. Så jag ska klara av det här! utan att göra bort mig för mycket. Hunken vet om att jag inte lagar mat och tror att jag lever på kräm, (därför han vill att vi ska laga mat tillsammans, han e så söt) hihi!!!
Nu ska jag sova, ska till Oslo över dagen imorgon. 9 timmar bilkörning ser jag verkligen fram emot :-/
God natt på er söta!!