Vilken middag AM - blev alldeles hungrig bara av att läsa
Lappis och Muggels menyer lät inte heller så dumt. Själv gjorde jag en sallad med mina favoriter pärl couscous i med en stekt biff till det (nåt jag hittade i frysen, vet knappt vad för kött det va) och hällde upp ett glas rött till det, sen stog flaskan kvar på bordet hela kvällen och helt plötsligt var den slut, (den var inte full från början) men när jag reste mig kände jag mig lite snurrig. Haha! lite pinsmat att lyckas bli lite berusad i sin ensamhet en lördagskväll framför datorn...
Ang trädgård så är jag oerhört avundsjuk på er som har en! usch vad jag inte gillar att bo i lägenhet, speciellt inte utan balkong. Men idag har jag varit hemma hos mamma och lyckats bränt mig på bröstet, denna vår sol, att man inte lär sig
Min kompis skrev en facebook uppdatering idag: Tack mina nära o kära för en mysig grillkväll God mat, rött o rosé, skratt och snack Känns ju så där att läsa Men kul för henne då att hon hade en kväll med sina nära och kära och inte behövde fira mig...
Ang. hunken så ser jag ingen anledning att ha så bråttom, jo självklart vill jag ju prata med honom eller träffa honom hela tiden! Men jag vill inte stressa fram något... Skulle det rinna ut i sanden så tror jag inte att det är rätt ändå. Jag pratade faktiskt med honom igår igen Han ville ses, men jag sa att jag var upptagen på kvällen, dels för att jag har mens, kan inte förstå hur jag skulle kunna umgås med honom utan att kunna göra nåt!??! Sen känns det som om jag bara suttit och väntat på att han ska höra av sig och så fort jag gör det så vill jag ses. Nej så jag sa att en kompis skulle komma över, men att vi måste ses snart ändå...