Tack för era tankar och ord, hoppas att ni har fel har inte alls tänkt i dom banorna att det kan vara stressrelaterat, men det låter ju lite troligt.. Börja inte ta hand om er tjejer för då kommer all skit över er (OBs! ironi, bitter ironi)
Otroligt fina smycken Snorkis och självklart säger jag till OM jag hittar de där strumpbyxorna, när man söker på hemsidan efter närmaste ÅF så är det typ små ICA och Coop butiker!
Hej Cicci, roligt att se dig här inne. Hur går det med jobb för dig då? Söker du, intervjuer?
OMS - tack för ännu en fin berättelse! Tycker det är helt underbart att läsa om era barn
MSW - hur är det i er sjukstuga? Börjar ni bli bättre?
Klockarbol - grattis till makens vik. Hoppas våra tumhållning fungerar lika bra för alla kommande IVFer och BIM-dagar!
Just det Snorkis - blev du mindre förvirrad av FB när den här hemliga super konstiga gruppen har kommit till? Jag menar om du tyckte FB var rörigt i början (vilket det är innan man kommer in i) och även för oss som har haft FB ett tag, så är ju inte nya funktioner särskillt logiska
Ego - Blä vad jag har en dålig dag idag, önskar att jag var trött så att jag bara kunde gå och lägga mig och dra täcket över huvudet ett tag, men trött är nog det enda jag inte är Imorgon ska jag ut på jobb, så jag slipper kontoret! Sen på onsdag är chefen tillbaka och då ska jag försöka få svar, peppad efter efter ett kurator besök på morgonen hoppas jag