BrudSommar2006 skrev 2011-01-11 17:08:55 följande:
Porchez, jag tycker att det verkar lite struligt med den här killen, om du sagt till honom att du vill att ni bara är vänner så är det väl inte troligt att han kommer att ta något första steg till något mer bara för att du börjat skicka lite fler sms än vanligt? Sedan har han det ju rätt bra som kan åka runt bland en massa tjejkompisar och ligga och kramas med alla... Kommer det här väntandet med förhoppningen på något slags kryptiskt sms eller annan kontakt från honom verkligen att leda till något menar jag? Därmed inte sagt att han inte är intresserad för det är ju fullt möjligt men vem av er ska egentligen fråga den andre om en riktig dejt? Är det särskilt troligt att han kommer att ta sådana initiativ när du redan sagt ifrån om jag förstått saken rätt??
Du har så rätt! alla ni har så rätt, jag sa ju att jag behövde lite input för att jag inte kan tänka så klart själv
Jag har sagt till honom att jag bara ville vara vänner, efter det har han fortsatt att smsa var och varannan dag. Men typ slutat skrivit puss i slutet, nånstans där kännde jag att, shit! det här är en kille som verkligen bryr sig om MIG... vi började prata om att ses nån kväll och kolla på film, vilket slutade med att jag var där i förra veckan och... ja vad ska jag säga, vi var mer än vänner helt plötsligt