• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

Ett äldre par som stog före mig i kassan på ICA Maxi hade beställt julmat där, det såg riktigt gott och trevligt ut! Kostade typ bara 79kr/person har jag för mig hon sa, det kan de ju lätt vara värt slippa stressa! AM var rädd om dig, men bra att ni tar diskution om nästa år redan nu, innan man glömmer bort hur mycket det är inför julen. Jag skulle själv kunna tänka mig åka till Grytthyttan, eller Loka Brunn över julen!

• porchez

Börjar med att säga förlåt om jag drar ner er julstämning. Men jag bli galen, jag vill också vara glad, lycklig och må bra. Min bästa vän skrev precis ett långt FB status om hur underbart allt är just nu. Sorry men jag spyr på det, borde vara den bra vännen som skriver nåt kul tillbaka, men jag blir bara ledsen, ska vara glad för hennes skull... Min andra bästa kompis fick barn i natt och jag Är glad för deras skull, samtidigt som det suger hårt!! Jävla k*khuvud vad avundsjuk jag känner mig....

• porchez

Ni är underbara var ochven utav er här inne! En stor jul  till er alla!

• porchez

PB fint inlägg, ha en riktigt God Jul nu!

• porchez

Oms - haha! Härligt att du har läget under kontroll och hoppas din vän har så rätt! Jag ser fram emot 2011, det kan ju bara bli bättre 

• porchez

Vaknade med en häääärlig julkänsla i kroppen idag! Så det blir nog en riktigt trevlig helg det här! Ska sluta spamma er nu och bara önska er alla underbara här inne en riktigt riktigt GOD JUL 

• porchez

Snaily - usch så jobbigt! stora sympatier och kramar från mig, som vanligt håller jag mig borta från goda råd och låter er som kan syssla med sånt!

Grattis till Pirr om så är fallet!

Själv har jag haft en riktigt mysig julhelg och umgåtts mycket med min fina familj... Fått reda på att min bror med fru jsut nu håller på med IVF, jag vågade dock inte fråga så mycket, då jag vet att det är en känsligt ämne, samtidigt så när de väl berättar det så borde jag kanske frågat mer? Jag är både intresserad och bryr mig om dom... svårt, tack iaf. för allt ni lärt mig, annars hade jag nog klampat på rejält!

En av mina närmsta vänner fick barn i torsdags, imorse ringde hon mig och bara grät... ååå vad jag vill vara där och krama om henne då!! riktigt skar i hjärtat på mig, men även där har ni lärt mig hur det är med hormoner som tar över...

Nyårsafton ska jag nu tillbringa med 4 par och 3 barn, men det känns faktiskt helt okej! Gillar inte att vara femte hjulet, men bara att gilla läget Jag har tagit åt mig desserten, några tips? lite festligt men ändå enkelt, och gå bra att förbereda hemma och ta med!

• porchez

Tack gulle er! Både för dessert tips och era fina ord Nu måste jag sova, benen värker rejält efter dubbla pass på gymmet idag, så jag behöver nog lite extra vila... God natt

• porchez

Oj den där tennisbollen hamnade nog lite fel

• porchez

Jag är ocskå väldigt trött, är det brist på ljus/sol som gör det månne? Jobbar bara idag sen är jag ledig resten av veckan, hoppas det blir lite sova då. Men en Thailandsresa är nog precis det jag behöver egentligen.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!