• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

Klockarbol skrev 2011-01-15 01:09:14 följande:
    Porchez - Baserat på erfarenhet tidigare i livet så vill jag påstå att hockeyspelare leder stort i kategorin fina rumpor

Blomman - Yays för andningsbar näsa och att se skarp ut

Även här står nya brillor på "borde ha skaffat för länge sedan"-listan. Jag är numer som det så klämmigt heter ålderssynt... behöver alltså dubbelslipat och det kostar skjortan.

När jag vid närsynta 10-års ålder välsignades med mitt första par glasögon så sa den förfaskade ögonläkaren att jag skulle vara glad eftersom det betydde att jag inte skulle behöva några glasögon när jag blev gammal...

A. 10-åringar som just har förärats ett par snorfula tjockbågade stora och JÄTTEBLÅ glasögon skiter högaktningsfullt i huruvida de behöver glasögon när de blir gamla...
    B. Hon ljög...
    Ogillar hockeyrumpor! ska nog hålla mig till mina fotbollskillar iaf. säsongen är ju snart här
  • porchez
    Parnassia skrev 2011-01-15 11:50:53 följande:
    Och VAD är skillnaden på en hockeyrumpa och en fotbollsrumpa?? Berätta för en som inte förstår.
    Äntligen ett ämne jag kan nåt om

Av att träna ockey får killar (och tjejer?) väldigt vältränad, fast rumpa lite putrumpa. Fotboll tränar inte rumpan lika mycket vilket ofta betyder mindre rumpor. Jag gillar killar med små rumpor. Sen så ser man ju ingenting när man kollar på hockey de är ju gömda under massa skydd och kläder. Fotboll däremot - mums!
  • porchez

Men fy för idiot släkting snorkis! skönt iaf att dy har övriga slältingar bakom dig dom säger till, även om hon inte värkar fatta ens det. Tacos har jag varit sugen på länge, kanske taco paj imorgon? Det är bra matlåda-mat också! Även jag har lärt mig massor i tråden om vad man inte bör säga eller kläcka ur sig. Men att fråga någon om den är gravid har jag aldrig tordas! Speciellt inte med din historia bakom dig snorkis. BS - ska fundera på vad man kan hitta måne att hänga upp i fönstret. borde ju finnas nånstans? Eller nånting man kan lösa.... Nu blir det ett par avsnitt Mad Men innan läggdags.

• porchez

Och så glömde jag att göra egna "radbrytningar"

• porchez

Haha jag tycker verkligen ni ska ha en trådträff med tupperwareparty För en gångsskull ska jag inte vara avundsjuk på era trådträffar men till våren blir det en till champange-picknick va? Jag lovar att inte banga ur den här gången, är så nyfiken på er alla!!

Snorkis och Vickan, vi kanske kan försöka få ihop en lite träff snart??

Annars kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva... Kul att Nenne var innte och färgade det lila till gult!
    Blir rena rama påsken här inne när du gjort ditt avtramp, lila och gult!

Själv så har jag haft en otroligt lugn och stillsam helg, tror inte jag någonsin har sett så många filmer på så kort tid Men ska jobba två helger i rad nu, då jag ska iväg på mässor med jobbet så det känndes som jag behöver vila upp mig.  Såg blandannat Änglagård på bio igår och den var mycket bättre än jag väntat mig, även om jag itne väntat mig nånting alls då jag bara hört dåligt om den.

Sen måste jag rekomendera den här filmen:
    www.imdb.com/title/tt1456941/
    helt klart annorlunda och se värd film. innehåller lite av allt, action, äventyr, krig, romans och drama

Nu ska jag se några avsnitt Mad Men!

• porchez

Vickan - fy för jobbstrul, tråkigt när det inte blir som man tänkt sig, du som var så glad för din deltid. //////////////\\\\\\\ BS - jag blev också sur när jag kom på att jag missat solsidan, tack vet jag tv4play som räddade mig. Ladda ner serier har jag aldrig lyckats med... \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Hej planerinsdax, välkommen och säger som de flesta nya får höra, bli inte skräms av tempot i tråden, vi skriver som galningar men det är bara att hoppa på. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Nenne blev idrottsgalan här med, men tycker den är lite stel och tråkig, alla humor sketcher och skämt funkar inte på den publiken synd att de slutat sända grammisgalan, där är det iaf. drag. Kanske lite för mycket ///////////// BS - men vad dumt på dagis, även om det inte är era fröknar som har hand om Alex får väl de vidarebefodra detta till Alex fröknar. Stackars lilla Iris ska inte va rädd för att gå dit heller.... Hoppas det löser sig.

• porchez

Klockarbol - härligt att det finns nån mer som använder sig av ordet träligt! Haf gle ser inte själv för jag tycker det är för fult ord men jag tänker det ofta att skotta fram bilen är inte roligt är noga att ställa mig på parkerin och inte på gatan när det snöar ute. Lättare att skotta fram bilen då. På tal om skidåkning har jag ett dilemma. Jag ska jobba nu två helger i rad, jag är inte ledig nånting i veckorna i mellan. Nu har jag blivit till frågad att följa med till Sälen veckan efter mässorna, onsdag till söndag. Jag vet inte om jag kan få ledigt från jobbet ens då men definitivt inte nånting innan. Det vore ju så kul att åka upp, men frågan är, orkar man? Jag kan ju inte åka än, var uppe förra året och åkte bräda för första gången. Så det är både fysiskt jobbigt plus lite sömn och utarbetad... Samtidigt som jag har chansen nu och det är nog sista gången för i år. Det är samma gäng som var uppe förra året och tanken på att stanna hemma är ju också super tråkigt...

• porchez

Oj vilken fart det var här inne på kvällskvisten?

• porchez

Jag har nog aldrig varit på något sånt party... Eller jo sexleksaker party en gång. Och Mary kay, men det räknas knappt det var jag och mamma som var hemma hos min faster som säljer, hon övade på oss innan hon blev godkänd säljare...

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!