Koko, nä så vill man ju inte ha det. Hoppas att det kan lösa sig med dubbel dos ett tag då. Jag hade likadant när jag använde p-ring. Lite surt för jag gillade verkligen idén med p-ring. Barnmorskan som skrev ut mina vanliga gamla p-piller till mig efteråt menade att vissa behövde en större dos hormoner än vad som finns i p-ring och minipiller för att hålla undan små-blödningar. Förstår om du vill vänta lite med en trea och det kan väl en bra "hållhake" på sambon för att få din vilja igenom i andra frågor .
Om antal barn så känner jag för tillfället att EN graviditet är tillräcklig. Men jag tror nog ändå att jag kommer att vilja ha två barn och då får man väl utsätta sig för det här igen. Men det kommer att dröja ett antal år innan dess.
Var hos BM idag och Daisy har inte fixerat sig än i alla fall, hoppas att hon gör det snart för det skulle vara intressant att se om det blev någon skillnad.
Klockarbol, klart att du ska ha ett rosa kök! Själv har jag en liten dröm om att någon gång få ett rosa badrum . Förstår känslan av att vilja göra något med händerna. Ibland är det just den terapi som man behöver. Göra något konkret istället för att bara tänka... Kram!
Snaily, är du säker på att du vill ställa den frågan? Det är ganska jobbigt faktiskt. Är trött och orkar inte en bråkdel av det jag önskar att jag gjorde.
Just nu försöker jag komma över känslan av att det är ett misslyckande att inte klara av den här terminen. Att det faktiskt är helt ok att inte orka med heltidsstudier när man mår så här. Att jag borde vara nöjd med det som jag hittentills presterat istället. Men det är inte så lätt som det låter.
Snorkis, jag tycker att dina känslor låter helt normala och att det inte är det minsta konstigt att du känner som du gör. Och jag håller också på dig angående snitt, har nog inte kommenterat det innan. Stor kram!
Angående den andra tråden, jag skummar igenom den ibland och jag har i alla fall inte upplevt något "skvallrande" trådarna emellan. Om någon har nämnts så har det varit i stil med "något liknande hände X i den andra tråden, fråga henne, hon vet nog mer". Och det är väl bra om man kan hjälpa varandra?
Hej Hattis, *vinkar tillbaka*. Jobbigt att kroppen är så bråkig .Kram på dig!
Postar så länge...