Välkomna till Tivoli Empatia!
Åh, jag tycker också det låter positivt att det blir operation. Hoppas hoppas!!
Klockarbol - Kalium har jag ingen koll på, men vad läskigt det lät när apoteket pekade med hela handen! Då fattar man att det är på allvar... Mitt ledonda har av någon anledning försvunnit de senaste dagarna, jättekonstigt men väldigt skönt förstås! I torsdags/fredags hade jag så ont att jag knappt kunde lyfta saker och nu ingenting?! Och några b12 har jag inte lyckats få i mig, har köpt tabletter men de har blivit stående... Tänkte nog att jag skulle boka läkartid och ta prover innan jag började igen så jag vet vad jag ligger på initialt, men det blir aldrig av så nu ska jag nog börja ändå.
I morgon bitti ska jag försöka få en tid för lillebror på barnläkarmottagningen här, vilken sannolikt kommer vara omöjligt men jag måste försöka. Han blir nämligen inte bra i magen trots att han får laktosfritt nu sen två veckor tillbaka. Bättre har han blivit, men inte bra. Vårdguiden tyckte det var hög tid att prata med en barnläkare och antagligen också en dietist för att komma till rätta med det. Har mailat vår bvc-sköterska också för att se om vi kan gå genom dem.
Sen måste jag boka tandläkartid till conny också. Ni som har äldre barn, är folktandvården bättre än privata tandläkare på att bemöta barn? Tänkte att de kanske har mer erfarenhet av just barn? Generellt alltså.
På söndag är det vår tur att ha Det Första Barnkalaset. Ser nästan fram emot det lika mycket som conny tror jag.
Så länge de är så små att föräldrarna är med på kalaset känns det bara roligt, sen får man väl se om det mest handlar om att överleva.