Välkomna till Tivoli Empatia!
GRATTIS Oupsie-familjen till lilla Daisys ankomst! Det tog litet tid där, nästan ett halvt dygn längre än MrOupsie räknat med...? Hoppas allt gick bra! Ser fram emot att höra hela historien!
Tummarna påkopplade för Mugglans undersökning!
Liten: Jag tycker vi går på knäna med ett barn, 0 hundar och husgrejande. Visst klämmer jag in litet träning, och skulle nog fixa en tjejklassiker utan att känna mig helt död efteråt (men inte vara nöjd med tider). Men där tar det rätt stopp. Socialt umgänge är i princip släktsammankomster, väldigt praktiskt eftersom vi då slipper matlagning Resa, vad är det? Då hinner man ju inte bygga... Pott-träning tas nog på sommarhalvåret, och det blir nog inte den här sommaren, skulle jag tro.
Apropå toaletter hade lillkillen superkul när vi hälsade på vid byggarbetsplats nr 2, makens "extrajobb" igår. Den är precis i slutfasen... Men häftigt att se yttepyttetoaletterna för barnen. Och handfaten som sitter i deras höjd. Och flera dörrar in till toaletterna på småbarnsavdelningen hade en svängd "urgröpning" i ena övre kanten, lämplig för en vuxen att sticka in ett huvud och kolla hur det går
Oms: Frustrerande att det dröjer med det där diagnossamtalet...
AM: Hoppas att dusten i hyresnämnden går i er favör. Fasen vad mycket energi, helt i onödan, som det där j_a blötdjuret har tagit från er...
Tack för tips om DVD-spelare till bilen, förresten Jag har ju dock, tacksamt nog, ett barn som inte varit några som helst problem att åka bil med... De gånger som jag behövt stanna för att han gnällt är nog räknade på ena handens fingrar...