*tassar in*
Hej, hej, ville bara rapportera att vi fick göra TUL idag istället för på måndag eftersom vi fick göra ett akutbesök på spec mvc idag efter en natt med mystiska smärtor så fort jag la mig på högersidan i sängen. Det gjorde ont när han klämde där smärtan strålade ifrån men sänkan var bara lite förhöjd och så ska de odla urin och vaginalt prov tror jag. Han yrade något om blindtarmen och det känns väl sådär festligt...Läkaren var kines och pratade urusel svenska, så det känns inte så tryggt just nu om man säger så, han förstod inte vad jag sa och jag förstod inte honom *suckar* Bara hoppas att det var något tillfälligt.
BM som vi träffade först gjorde TUL och Leffelina beräknas väga 2275 g, 10% över normal, BM gissade på att hon kommer ligga väldigt nära 4 kg i v 40, tur att hon ska komma tidigare Hon verkar inte lida näringsbrist iaf där inne
Det blev inget förlossningssamtal, det blir på måndag, BM förstod att det inte var så lämpligt att försöka sig på det med kinesen, så den tiden har vi kvar. Visade sig att det är den läkare som förlöste mig som vi ska träffa, hoppas det känns bra, blir lite extra nervöst. Vi sprang även på den läkare som upptäckte att S inte levde, civilklädd på vägen till avdelningen, det var även hon som sjukskrev oss som vi träffade en gång efteråt. Hon hälsade på oss men frågade inget, det kändes otroligt bra att hon kände igen oss, att vi inte bara var ett par i mängden.
Jag skulle gärna ha ett slutet forum, det finns sådana på FL. Jag är med i ett där för de som mist barn så man kan diskutera fritt och även visa bilder om man vill. Jag fick panik när jag såg fb-rekommendationerna och kände genast att jag ville gå tillbaks och "rensa" bland mina inlägg genom att anmäla dem. Gillar inte alls att tråden blir lättare att hitta för kreti och pleti jag har lämnat ut så mkt om mitt innersta
Kram till alla!
*tassar ut*