• fru AM

Välkomna till Tivoli Empatia!

I tidernas begynnelse hoppade vi på Barnkarusellen, men efter fyra år har vi fått uppleva det mesta i tivoliväg i den här stammistråden: berg- & dalbanor, skräcktunnlar, skrattsessioner i Lustiga Huset, spåmadamer … För att inte tala om alla timmar, veckor, månader, år vid Lyckohjulet – nit eller vinst denna gång …?

Här är oftast högt i tak – vi pratar sömn och sömnbrist, barn och barnbrist (och möjligen brister hos befintliga barn ), ägglossning och utebliven ägglossning, jämlikhet och ojämlikheter, amning och flaskmatning, relationer, sorg, glädje, död, liv, recept på mat och recept på barnalstrande läkemedel och metoder … Ibland håller vi med varandra och ibland ryker vi ihop. Det blir som det blir. Tråden är som livet självt, helt enkelt.

Välkommen att hoppa in, i farten, i trådkarusellen som utgör tivolits nav!  Presentera dig (med ålder, skostorlek, favoritchoklad, ungefärligt geografiskt läge och status i barnfabriken) när du känner dig mogen att kliva ut ur smygläsargarderoben. Många av våra stammisar är före detta smygisar … I den här tråden finns det en hittills oskriven regel som kanske skulle kunna formuleras så här: Vi bryr oss om varandra på riktigt – i glädje och sorg.

Förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3792698.html

• Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!
  • Parnassia

Nej Fru E!! Neeeeej! :~(

Vad ledsen jag blir för er skull. Usch.

Jag vet inte vad jag ska säga.

Men jag tänker på er och skickar alla kramar och tröst jag kan.

• Izzie

Ånej EA!!! Helveteshelveteshelvete! Så himla ledsamt! *kramar om*

• start september

Stora kramar till Fru och Herr E. Det är orättvist så in i bara den och gör ont i hela mig. Hoppas så att det inte är ett X utan något som kan komma ut. Jättebra att ni får ta snabbt  blodprov och att de följer upp.  

• Piggelin1

Faaaan, vad ÄR detta???!!! EA - blir så himla himla ledsen när jag läser ikapp.

Det var ju inte alls så det skulle bli nu   Kan det inte vara nog med elände här i tråden nu???

EA - varma kramar till både dig & maken

• smint

Stor kram till Fru E och maken... instämmer med de andra har skrivit.. f------n rent ut sagt..  

Undrar också hur det gått för muggles idag.. 

• muggles

jag gråter o lider m Ea. För oss gick det bra, vi går inte vidare m fvp.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!