Hej tjejer!
Har inte läst ikapp än, men börjar kommentera redan nu.
EA, Det är ju verkligen sååå spännande detta! Men förstår att det måste vara väldigt jobbigt för dig. Snart, snart är det fredag!
Nu har jag satt in kopparspiralen. Det gick jättebra. Förutom att lillprinsen vaknade under tiden men insättandet var inte värre än att jag kunde ruska vagnen lite samtidigt som jag låg i gynstolen...
Måste bara tipsa om den jättebra grejen ”Skicka vidare” Polarn och Pyret kör med nu. Det hängde superfina, men använda kläder på en ställning i affären och jag hittade direkt några gamla favoriter i andra färger än de jag redan har. Mina barn har en hel del ärvda kläder redan (även Prinsen då han har 4 äldre pojkkusiner) och när jag insåg att alla pengar oavkortat gick till Plan var det ju bara att handla! Jag älskar Plan och har mitt fadderbarn via dem.
3-barnsmor! Välkommen! Du måste ju bo nära mig då?? * studsar upp och ner i stolen*
Tvillingar är verkligen jättevanligt i min värld. En av mina bästa vänner är tvilling och hennes tvillingsyster har dubbla tvillingpar med mindre än 2,5 år emellan (har skrivit om henne förut vet jag), maken är fadder åt en kompis som är tvilling, en av lill-prinsens faddrar är tvilling och sen umgås vi/har kontakt med 3 andra tvillingpar, men det är inte alltid hela paret vi umgås med. Oftast står vi närmare den ene. Men detta att Mugglan ska ha det känns jättestort för mig ändå. Jag hade knappt hunnit fatta att hon var gravid med en ju!
Här betalar vi glatt heltid (1260kr) per månad för 15h på dagis, men då ingår loven.
Radbryter lite extra och läser vidare...