• smint

Välkomna till Tivoli Empatia!

Har inte börjat snöa ännu här så skall nog ta oss till affären innan det sätter igång, just nu regnar det bara lite lätt.. Dottern är hemma idag med, hon hostade så mkt igår kväll efter hon somnat så hon kräktes slem. Somnade inte om förens 12. så det blev lite sovmorgon iaf.. tur att jag ändå är hemma nu, men orkar inte så mkt med henne så det får bli lite lugna aktiviteter idag

Klockarbol: Men oj vad kan det vara som du upptäckt.. Låter inte alls bra. Hoppas du kommer tillbaka hit när du orkar. Kram

• smint

oj vilket vinterland det blev utanför fönstret. Tur att vi beslutade att gå till affären på fm.. Nu hade jag inte velat gå ut.. Dottern sover en sväng och jag har druckit lite kaffe och ätit en liten chokladbit.

Piggis: Du gör nog helt rätt som håller A hemma så det inte blir några baciller. Hon tycker det är ok att vara hemma?  Blir inte rastlös?  

Mindre: Jag hade nog försökt gå till dagmamman iaf, bussarna kan man ju kanske inte alltid lita på när det är sådant här väder.. 

Klockarbol: Skickar ytterligare en kram till dig. Har tänkt mkt på dig idag.. lät så otäckt. Kram

• smint

Klockarbol: Men kära vän, förstår att hela din värld är upp och ned nu. Det är ju inte vad man väntat sig att hitta. Hoppas du har någon som kan stötta dig i din närhet så du inte behöver vara ensam. Strykekramar till dig och häv ur dig här, finns många som lyssnar.  Kram

• smint

Lappis: Du borde kunna få något hostdämpande. Typ coccilana eller vad det heter, då brukar man desutom sova gott sedan

Lilltjejen är också hostig fortfarande men mkt bättre, så i morgon blir det förskola. Läste dock precis att vinterkräksjukan kommit nu efter höstloven.. vill inte ha det.. men kan ju inte hålla henne hemma för det..

• smint

glider in lite sent. Har varit på jobbet och samlat i hop mina saker och kläder och lagt i högar. Får hämta lite i taget. Går ju hos BM i närheten så tar lite då och då.  Lämnade nycklar och sånt också.. känns lite konstigt måste jag säga. Är väldigt tveksam att jag kommer tillbaka efter mammaledigheten just nu..

gick en liten vända på stan och shoppade lite adventsstjärnor och ljustakar på clas ohlson, mkt bra priser. och en baddräkt till dottern från POP dom var ju så söta.

Mugglan: Skönt att höra att du är på g igen. En som jag umgicks med när jag var gravid sist är också gravid med tvillingar nu. Hon vill iaf försöka föda vaginalt om det går. hon var i v 19 så jämförde hon magen från tidigare grav och hon tyckte den ligga närmare v 29 då.. så nog blir den större med 2 i och tidigare  

Koko: Precis sä är jag med som du sa om att sova när man är sjuk och hemma. Jag är trött nu och inte på fm när man kan sova. Men nu kan man ju inte sova när man skall hämta på fsk snart.

Lappis: Härligt med trevlig lunch

Telis. Grattis till jobbet och vad mysigt att få vara hemma båda 2 under julen. 

• smint

har också salt som craving, salta chips, kaviar, oliver och sedan surt grapefrukt osv.. vi vet vad det är men har ingen aning om vad man skall gilla om det är tjej/killa

• smint

Hejja Piggelin, hoppas att allt går bra och att den kikar ut idag

Snaily: Åh då är det snart dags ju, har ingen koll på vem som skall föda när  

Klockarbol: Stora kramar till dig, jäklar vad jobbigt det måste vara. Förlåt mitt usla minne men visst var du också gravid eller har jag helt blandat ihop det nu? * i så fall skäms jag* 

Jisses vad det regnar, skickade dottern till fsk med overall men då får vi ju testa hur den funkar i sådant här väder också  

MSW: Ha en trevlig shopping.

I morgon skall jag klippa mig, ser framemot lite egentid i frisörstolen, ingen aning hur det skall klippas men det har blivit galet långt nu.. tror inte det varit så här långt sedan gymnasiet. Kanske skall googla fram lite frisyr sidor..

• smint

PB: Tack för infon, vet inte vad jag fått det i från bara.. måste förväxla med någon annan helt enkelt..  

nu skall jag slira iväg till affären jag med, evinnerlig tur att det slutat regna. i kväll blir det tapas liknande mat i huset.. får se vad jag hittar för gott

kram så länge

• smint
    passionsblomman skrev 2010-11-12 16:44:43 följande:
      Jag messade för ett tag sedan utan svar, så de bara MÅSTE ju vara i fullt arbete nu? Väl? Aldrig i livet att de blev hemskickade iallafall!!!Ooooooh! HEJJA Piggelin!!!
    spännande, då är det nog igång nu, annars hade hon nog svarat. 
  • smint

Lappis: Så maken vaknade till liv då  Gott med champagne, det saknar jag..

Snorkis: Åh så härligt att se dig här, låter tufft att börja jobba heltid, men någon gång skall det väl ske det också. Fin tanke av maken att tatuera in ett minne..  Kram

Oupise: När har du BF?   Tycker min mage också börjat växa mer åt sidorna.. här har vi mini 2 som arbetsnamn för tillfället.

Det blev lite tapas här hemma, kycklingvingar, tomat o mozzarella sallad, lite korvar, våfflor med rom, gräddfil och lök och jättegoda stekta små potatisar.. nu jäser vi alla i soffan och ser på tom och jerry, dotterns val.. 

sedan Idol och förmodligen somnar jag i soffan

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!