Välkomna till Tivoli Empatia!
Jag grät och skrattade samtidigt när alla ylade över sin post och längtade efter sina barn. Det var verkligen ett bölande utan like! Uuuuhuuuhuhuhu! Och jag hade bölat värst av alla antagligen om jag varit med.
Jag grät och skrattade samtidigt när alla ylade över sin post och längtade efter sina barn. Det var verkligen ett bölande utan like! Uuuuhuuuhuhuhu! Och jag hade bölat värst av alla antagligen om jag varit med.
Smint, vilket urtrist julbord du hamnade på! Hellre en god pizza än ett uselt julbord. (fast gärna ett gott julbord, det får florister aldrig gå på, för på julen jobbar man satan och har inte tid eller ork. Arbetslösa florister får heller inget julbord. Min sambo får alltid gå på julbord-i år är det två.)
Inga mer himska fisar vad jag vet, och han har inte gasat ihjäl sig själv iallafall, för han vaknade och gick till skolan som vanligt....
Tinga, det är JANSSONS som är viktigast på julbordet. och varmrökt lax, kallrökt lax, flatrökt ål, rökt rådjursbog, saltad och torkad fårfiol, ägghalvor med löjrom.....
...och gottbordet efteråt! och Lutfisken på juldagen.
Det sorgliga är att jag egentligen blir mätt alldeles för fort för att göra vare sig julbord, smörgåsbord eller bufféer någon verklig rättvisa. Min sambo tycker att det är "slöseri att ha med mig som betalande". Arrangörerna anser nog att det är tur att jag väger upp honom lite i sammanhanget iofs, för han KAN göra det rättvisa ur ekonomisk synpunkt.
Nenne, själv tänker jag ofelbart på kaffe när jag ser lila och gult! Nu får jag börja tänka på dig också. Två goda ting i livet...
Kängu, här där jag bor har jag sett annonser för ditt yrke också.
Tinga, kramar är förträffligt!
Och göra är det ju sambon som ska, inte ni trådisar, för ni gör ju redan precis det han inte fattar-visar att ni bryr er.
Fast nu minsann, kommer det kärleksfulla sms med fina ord. Tänk vad mycket bättre vi skulle ha det ifall han kunde slänga iväg ett sådant någon gång utan att först ha varit sådär dum. För det är så himla lite som fattas för att jag skulle känna en helt annan närhet-och det betyder så mycket!