Välkomna till Tivoli Empatia!
Ni har ALL anledning att känna stolthet!!!!!
Oupsie,
hoppas att du kan vila ordentligt idag och att huvudvärken försvinner. Sedan kasnke det blir en daisy imorgon då????
Telis,
å vad skönt att du mår bättre!
Ja det var en jäkla förkylning du åkte på!!!
Och lunchen ja den var sååå god!!!
Hoppas nu att du blir tillräckligt bra till måndag så du kan jobba då!
Snaily,
aha, då förstår jag. Ja, då är det kanske inte mer man kan göra just nu då? Tiden får liksom göra sitt. Jag hoppas iallafall att du kan ladda om batterierna lite under helgerna för det behöver man.
kraaam!
Oms,
det låter UNDERBART!!! Vilken semester!!
Själv känner jag att det var länge sedan jag hade en riktig semester som varade mer än typ 5 dagar.... Och ibland önskar jag att man fick det, å andra sidan kan jag känna att jag nästan glömt hur det kändes hahaha!
Härligt att det gick bra med stora tjejen också! Tonåringar är ju inte alltid de "lättaste" eftersom det händer så otroligt mycket inom dem.
Och att Mathilda hade det bra förstår jag allt.
BS,
jag tror inte ni behöver oroa er alltför mycket över Iris vikt. Hon är såpass liten än att så länge ni har hyfsat hälsosamma matvanor tror jag det är helt ok. Hon verkar ju vara en aktiv person med många fysiska aktiviteter också så jag tycker absolut inte ni ska fundera på bantning eller liknande. Det är mycket som kan hända med ämnesomsättning etc under puberteten!
Åååååå Oupise och Mr Oupise!!!
Jehooo!
Tänk att Daisy är på väg!!!! .-)
Underbart!!!!!
Stort Lycka till! Skickar så mycket energi jag bara kan!
PB,
vilket fantastiskt rim!!!
Snartis,
Hoppas det gick bra på KUB idag!
Telis,
wiiiih! Du kan äta igen! underbart!!!
Snaily,
å så det blir S-holm nu till helgen. Kul!
Önskar jag kunde komma jag med...
Koko,
tack för input ang min kompis.