God förmiddag i tråden!
Jublar över att allt gått bra än så länge med FruE:s små bananer. Håller tummarna fortsatt!
Och Snartis UL gick bra, grattis till en lillebror åt Kicken
September hade hört hjärtljud - härligt!
Sweet: Skönt att ha det litet lugnare på jobbet, men synd med förkylningen...
AM: Åh vad bra att ni fick tag på Amimox, och att det verkar ha hjälpt! Stackars lilla Livia...
För övrigt tycker jag litet synd om mig själv också, var heeelt däckad igår och det sprängvärkte i bihålorna. Ringde vårdcentralen och fick läkartid, höll på att svimma i väntrummet och panikgrät av smärta när en sköterska förde mig till ett rum där jag fick ligga och vila medan jag väntade på läkaren. Som för övrigt tittat i min journal innan han gick in i rummet, och redan skrivit ut slemhinneavsvällande och Amimox åt mig innan han undersökte mig. (Jag har haft bihålebekymmer tidigare, men å andra sidan måste det varit en bit över 10 år sedan som jag behövde söka för det senast...)
Porchez: Ååååhhh vad kul med jobbintervju, och framför allt att ha träffat en så trevlig kille! Hoppas det blir någon fortsättning på det hela, och att han visar sig leva upp till första intrycket!!!
Mugglan: Skönt att tappen var intakt, och att allt såg bra ut på UL! Så sjukrivningen blev några dagar tidigare, alltså (Jag har förresten litet planer på en sväng till Gbg den 8/4, och om Ada och Beda fortfarande befinner sig i magen så kanske jag kan hälsa på...?)
Telis: Sött med blöjpåsen!
Nenne: Sitter här och asgarvar åt dina hysteriskt roliga inlägg, bara liiiitet jobbigt eftersom det inte går att sluta skratta när jag får en hostattack...
Snaily: God packningslycka