Klockarbol: KRAM till dig. Det låter klokt att tänka som du gör, angående maken. Men ohyggligt jobbigt, påfrestande och ledsamt också...
BS: Jag är också hyfsat rädd för nedförsbackar i längdskidespåren, men borde inte det gå att fixa genom att lägga på mer fästvalla? Om du glider bra nerför, och har fäste uppför så har du antagligen väldigt bra egentligen, men för att bromsa ner farten så borde längre zon med fästvalla göra susen.
AM: Om du beställer Little life-ryggsäcken och den inte faller Hektor i smaken kan jag köpa den Tror inte att lillkillen är så kräsen. Han har iofs en Mini-kånken, men den är ju som sagt inte så bärvänlig... Men snygg.
Trist att bli självutnämnd till förste vab:are konstant...
Mineralsminktips: Har tacksamt noterats. Har haft Loreal, men har inte riktigt kommit tillrätta med färgerna där. Provat Body Shops i deras butik, men inte där heller har färgerna stämt. Just nu har jag en från Mary Kay, som stämmer kanonbra i färg och ser naturlig ut, men egentligen inte täcker så mycket. Trots ganska idogt borstande...
Hattis: Kul att börja berätta!
Snaily: Jag läste något som jag tyckte lät bra, nämligen att man inte kan skämma bort barn med för mycket närhet. De behöver närhet, i varierande grad, och då ska man tillgodose det behovet. Det förstör inget för framtiden, snarare tvärtom. Yngla kommer ändå inte samsova med er hela livet, eller behöva bäras i sele för alltid, så varför inte göra det nu när hon så tydligt visar att hon vill och behöver det?
Och det tycker en som hade ett väldigt "lätt barn". (Han ville dock gärna ligga på min mage och sova under dagarna...)
PB: Hoppas att röntgen går bra, liksom bilresan dit och hem! Ha det så jätteskoj med Piggelin
Hoppas att alla små och stora sjuklingar kryar på sig, jag får sälla mig till den krassliga skaran. Var på träningsdag i lördags, vaknade i söndags morse med rejäla förkylningskänningar och det slog till på fullt allvar under natten... Mutter, mutter - tävlingssäsongen börjar ju snart!
Och så en stor till AM och Telis för tips om Mason Pearson-borste! En sådan anlände till mig i slutet av förra veckan, och det är ju rent ut sagt som trolleri, att den kan få bort alla de där spretiga småhåren som jag hade. Bara så där! Litet längre tids användande så har jag kanske också Jennifer Aniston-hår...