Välkomna till Tivoli Empatia!
Fru E: Hoppas, sådär litet i smyg, på att du och maken har fel, och att en glad överraskning väntar er. Jag vet dock statistiken för graviditet vid ivf, och det kan ju hända att det är som ni tror. Men det vore förbaskat tråkigt!
Lappis: Stolpskottskommentarer - så tråkigt!
Jag förstår inte heller varför biologin skulle vara så viktig i sammanhanget. Det är ju absolut inte det enda kriteriet för att älska någon, t.ex. är jag ju inte släkt med min man men älskar honom väldigt mycket. Tror inte att man älskar ett barn mindre än så. Och vad gäller likhet, så ser jag på lillkillen att många av de saker där han är lik sin pappa eller mig, är att han gör som vi. T.ex. vill sitta och läsa tidning vid frukostbordet, precis som vi. Älskar samma maträtt som sin pappa. Och det har ju ingenting med gener att göra?
september: Skönt med en ny kontroll vid RUL nästa vecka. Imponerad av att du fortfarande, iaf nästan, kan hålla det hemligt Särskilt som magen (väl?) börjar växa tidigare när det inte är första graviditeten...
Vickan: Hoppas du piggnar till mer, jag var synnerligen trött och hängig även efter att jag blivit "frisk" tidigare i veckan.