• MSW

Välkomna till Tivoli Empatia!

Kilar in för att önska er en trevlig helg!

AM: Testet/bantningskuren

Snaily: Vad jobbigt att hon är så skrikig sort! Säger som Fru E, jag hade också gärna varit avlastning om det rent praktiskt hade funkat!!

Bs: A var också heljobbig att byta blöja på då ett tag runt ett år!

Ang säng så hade A en madrass på golvet i en kort övergångsperiod innan födelsedagspresenten från farmor och farfar kom: www.halens.se/Product/045651&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=505&oc=036

(hoppas länken funkar) Han är inte uppe och springer på nätterna (mer än att han går in till oss, ngn sväng för att hämta napp blev det också)..

• MSW

Snaily: det finns väl flyttfirmor som packar åt en också..? Spännande med intervju iaf!!

• MSW

Grattis sweet! Nu ska jag läsa lite barn-gymnastik/rörelse böcker som jag lånade på bibblan idag, innan det är dax att natta son och sedan greja med trappan!

• MSW

Godmorgon! Lycka till idag oupsie! Jag minns vilken märklig och konstig känsla vi gick och kände dagen innan vi skulle ringa till förlossningen för vår igångsättning! Lite "jaha, vad bör man göra förmodligen sista kvällen utan barn".. För vi visste juh inte heller säkert om det verkligen skulle bli... Åh vilka minnen! Sen kom det ut en liten kille, som nu är en stor kille som ligger och snarkar jämte mig!

• MSW

Antiklimax!! Hoppas ni får komma in när du ringer igen! *kram*

• MSW

Ellos har hellång plastadfrotte med gummiband i hörnen som håller den på plats!

• MSW

Är lagom avundsjuk på oms härliga semester!! (och alla i bekantskapskretsen som är i/på väg till Thailand)!!

• MSW

Smint: vad duktig du är på att anmäla närvaro! trist med förkylningar! Spännande med ev känningar! Lycka till!!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!