Välkomna till Tivoli Empatia!
detta visste vi ju redan
www.unt.se/sverige/oro-paverkar-inte-gravidchanser-1266966.aspx
detta visste vi ju redan
www.unt.se/sverige/oro-paverkar-inte-gravidchanser-1266966.aspx
Snorkis - stilig vagn och vågad färg... säger fegisen med mörkgrå vagn... och du... läs min blogg (adressen finns på fejjan)... KRAM!!
Sweetan - ett gäng kramar till dig och din vän!
AM - heja Hector!
Liten - bökigt med spyor och jox
Lappis - heja er i kön!
Ego - Trollet och jag ägnar oss åt lagom dos sentimental musik... typ Metallicas November Rain och jag fortsätter att undra hur man underhåller små tokstollar nån längre stund...
Men Lappis - man kan väl inte leva utan en privat dator?!?! *kliar mig hårt i skallen* Själv hänger jag ju bara här när jag kommer åt, vilket mest är kvällstid när jag jobbar... lite trist men jobbet tillåter inte BT-ande på arbetstid alls. Vilket nog är bra för okoncentrerade typer som jag...
Nenne - jooo det blev lite GNR också! nu sover herr Troll och mamman har hunnit fixa hela stryktvätten...
Snigeln - *sträcker ut handen och håller din hårt* Tungt projekt!
Jämförelser - Trollet blir mest jämförd med sina två bästisar. Och de är ungefär lika alla tre. En av dem kan stå fritt men ingen kan gå osv. Själv har jag ärligt talat väldigt dålig koll på vad Trollet borde kunna just nu... men så är det inte jag som hängt på ÖF (förutom igår) på slutet.
Kängu - spännande... känner mig ärligt för slö för att ta tag i det.. men coolt! Trollet babblar en massa och med hjälp av rättningsmetoden så kan man nästan tro att han säger Klocka... men roligast är att han säger OJ hela tiden! hihihihi!