• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

BS, jag hoppas så mycket att det stämmer på Televinken också! Jag skulle så gärna vilja bila med familjen. Eller åtminstone kunna åka till Ikea utan att han skriker sig fördärvad.

• Telis

muggles, ja precis, BS har rätt. På en del sidor så blir <3 såna här hjärtan: ♥ och om man lägger huvudet på sned och har lite god vilja så kan det ju se ut som ett hjärta också.

• Telis

snaily, 13.30 blir finfint! Ska vi luncha eller bara fika då?

Hoppas, hoppas att ni får vara friska! Särskilt från kräkisen!

• Telis

Det här är ett långskott men det finns ju helt galet mycket, och konstig, kunskap här i tråden, så man vet ju aldrig: Om någon av er har erfarenhet av att fylla i en amerikansk W-8BEN blankett, säg till för jösse namn innan jag blir gråhårig!

• Telis

Vickan, jag mår bara bra nu, lite extra trött bara. Så skönt!!

• Telis

Muggles, kl 10 imorgon hålls det tummar!

snaily, lycka till med kvällen!! Sover Yngla åtminstone bra sen när skrikfesten är över?

Nu ska det sovas här också. Natti, natti!

• Telis

Lappis, nej det är nåt formulär till amerikanska skatteverket som ska intyga att man inte bor i USA eller är amerikansk medborgare och därför ska undantas från skatt (om man tex har aktier i USA).

• Telis

Åh, Lappis, nu blir jag nästan tårögd! Jag måste gå och lägga mig nu men jag inboxar dig min fråga imorgon. Hoppas, hoppas att han kan svara på den!

• Telis

Hinner inte skriva så utförligt, måste gå och sova snart men:

Vad härligt att ni redan är hemma, Oupsie! Håller alla tummar för att foglossningen ska gå över PRONTO!

Grattis här också, smint! Ser fram emot en utförlig berättelse.

Hattis, det visste jag väl. Jag mådde själv bara dåligt mellan vecka 7 och 9 så jag tycker att det låter som om du har en högst normal graviditet.

BS, enkelt och supergott är att blanda turkisk yoghurt med crema di balsamico och salt och peppar.

BS och snaily, räkna med en lättlunch på söndag vid 13.30.

muggles, sköööönt att allt ser bra ut, nu ska ni nog klara ett par månader till så kan Ada och Beda komma lagom till våren.

Sweet, vad roligt att du börjat fundera på ett syskon! En liten tumme kan man väl få hålla även om det skulle vara taskig tajming?

AM, åh, jag älskar allt med citron i! Vad serverar du till den där fläskfilen?

Lappis, vad gullig din man är! Och vad snäll du är som låter mig chatta med honom.

Stooooor kram till Parnassia!!

• Telis

Läste ikapp på vägen hem och nu har jag glömt om det var något jag ville kommentera så jag kommenterar bara sista sidan.

Sommarbrud, jag tror att man ska följa sitt eget hjärta. Jag hade aldrig klarat att låta min son skrika några nätter utan han har fått äta på natten så länge han har velat. Men å andra sidan tyckte jag inte att det var så jobbigt heller att ge honom en flaska mitt i natten heller, han åt fort och somnade om direkt. Han slutade äta på natten frivilligt när han var runt ett år, från en dag (natt) till en annan.

Sen är ju ersättning just ersättning för amning så det är bara nyttigt att ge honom ersättning tills han är minst ett år, så du behöver inte sluta för att han inte behöver det.

Krya på er, Sweet och Vickan, era stackare!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!