• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Åh, kom på en sak:

nenne, dra mig baklänges vad Pricken kan sova!! Jag är alldeles ärtgrön i ansiktet av avundsjuka med tanke på att Televinken alltid bara sov 3 gånger 30 minuter, inte en minut längre.

Nu blir det På Spåret.

Ciao bellas!

• Telis

september, hoppas ni blir friska snart, ni har verkligen haft mycket sjukor nu i vinter!

Lappis, det låter som den perfekta helgen!

Här ska maken och Televinken åka och storhandla och jag ska försöka städa lite så att BS och snaily kan ta sig in genom ytterdörren imorgon. Det är helt osannolikt vad den lille herrn kan ställa till.

nenne, kom på att du hade en fråga om barnböcker, vi läser inga barnböcker alls för Televinken. Han älskar nämligen att bläddra i böcker så man hinner kanske läsa de första två orden på varje sida innan han bläddrar vidare.

koko, hoppas att ni njuter av den barnfria helgen och att ni får god mat och sånt!

• Telis

Vickan, ännu enklare är det på www.styleroom.se/ för där kan man söka på tex barnrum och bara få se bilder på såna.

Krya-på-dig-kramar!

• Telis

Styleroom kan jag för övrigt fastna på i evigheter. Jag blir så fascinerad av att folk orkar lägga ner så otroligt mycket tid på renovering och inredning. Som det här till exempel: www.styleroom.se/album/2032 Det är ju jättefint men hur orkar man med så mycket vitt och svart?

• Telis

Nu finns Daisy i galleriet.

Oupsie, vad fin hon är, vilka snälla och intelligenta ögon hon har.

• Telis

smint, välkommen hem! Hoppas att mjölken rinner till snart!

Vickan, dammsugit hela huset och haft sex - det låter inte som du är döende iallafall.

• Telis

Själv har jag en jädrans mensvärk - varför, varför, VARFÖR kunde man inte tillhöra dom där som får mindre mensvärk efter en graviditet?!

• Telis

Fru E, jag sätter tanten på tåget ikväll!

Oupsie, vad mysigt ni verkar ha det trots hormonsvall!

Vickan, baaaah, prata inte om luggutväxten. Vilket elände alltså.

• Telis

muggles, om ni har National Geographic så är det ett program om tvilling- (och triling och fyrling) födslar just nu.

muggles igen, vi har massor med böcker till Televinken men jag ska kolla efter dom där Bebis-böckerna och se om det är något han skulle gilla.

Tusen tack för besöket idag, snaily och BS! Det var så kul att träffa er. Och fantastiskt att få hålla i en liten 4,5 kgsbebis, vilken sötis Yngla är!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!