Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Välkomna till Tivoli Empatia!

Vickan hahahaaa! Ja det låter bättre med välling och avvänjning av amning faktiskt!

BS, OJ vad ung hon är Astrid!!! Tidig gångare minsann! Vår tjej kunde inte ens krypa när hon var 9 månader så de ville kolla henne extra. Hon fick 2 extramånder på sig eftersom hon ju var ca 1,5 månad för tidigt född och vid den tidpunkten kunde hon faktiskt krypa. Men gå gjorde hon itne förrän hon var dryga året.

• sweetstreet

Telis,

godnatt!

och förrsten ställer ni om klockan denna helgen??? Hm måste kolla när vi gör det. Det har ju alltid varit någon vecka eller tvås fördröjning från er i Europa av ngn anledning...

och som sagt nuförtiden brukar det ändå inte spela ngn roll med den därr extra "sovmorgonstimen" hahahaha! Men det är ändå skönt att få en lite längre helg.

• sweetstreet

Oj har Piggan åkt in på sjukhuset!?!?!?!!!

SPÄNNANDE!!!

När hände det?

Sorry för migg korta inlägg här men har så liiiite tiiiid! Om ngn kan uppdatera ungefär när hon åkte in vore jag tacksam!

• sweetstreet

OJ!!! Tack Oupsie!!

WOW! Då är det nog i full gång nu då! Hoppas hoppas hoppas allt går bättre denna gången rent känslomässigt för henne än när de fick Amanda!

• sweetstreet

Å NEEEEJ äntligen ahr jag lite tid att titta in här. har dock endast läst sista sidan. och ser att Fru E plussat men att det inte gått hela vägen. FAAAN!!!!! Jag blir sååå ledsen!!!!

Ser även att PB har det jobbigt just nu men har som sagt inte läst på länge så jag vet inte vad som hänt. Minus? 

försöker skkicka de VARMASTE GOSEKRAMAR jag kan till er UNDERBRA FANTASTISKA TJEJER!!!

FAN vad livet är orättvist!

Själv är jag också upp-o-nervänd känslomässigt efter att i helgen fått veta att en av våra bästa vänner här har en hjärntumör!!!!!!!!!!!

Herregud! Hon är inte ens fyllda 40!

Så jävla jobbigt. Hon fick veta för ca en månad sedan och har nu gjort en massa tester. Fler tester på gång. Den sitter tydligen i talcentrat och man ska göra fler tester för att se hur man ska kunna operera utan att förstöra hennes talförmåga. Jag är fortfarande i chock tror jag. Såååå hemskt. Så just nu är jag rätt labil. Gråter lätt för "inget". Och funderar ännu mer på mitt liv och vad fan jag gör med det egentligen?!?

• sweetstreet

Usch jag känner mest för att gå hem och lägga mig i soffan och dra en yllefilt över mig och sova.

• sweetstreet

MEN igår blev jag ändå SJUKT GLAAAAD för när jag kom hem väntade ett PAKET på mig!!

NENNE-GUMMAN!!!! TAAAACK!!!

Du är itne klok! Vad gulligt! Jag blev sååå glad. och timingen kunde inte varit bättre när så mycket anna runtomkring är lite jobbigt nu. 

Jag blev så gla att jag grät en skvätt, men försökte snabbt sluta för Lillsrkuttan blev orolig och undrade vad som hänt. 

Adventskalendern var bara såååååå himla fin!!!!!!!

Och ja godis. Svenskt godis. Det BÄSTA man kan ge en utlandssvensk!

• sweetstreet

usch, nu vill jag läsa bakåt för att uppdatera mig men jag har inte tid. Det är så mycket på jobbet nu. Och om ca 2 veckor ska jag ha en repsentation och jag börjar redan få störtångest inför den. jag har inga nya resultat. jag har ingen motivation att leta upp någon intressant artikel att presentera och egentligen vill jag inte alls vara här!!!!!!

usch!

Samtidigt känner jag mig skitdålig som person som känner såhär över saker i min vardag när andra har sådana otroligt mycekt värre saker at kämpa mot. Som döden till exempel....

• sweetstreet

Nej nu måste jag jobba vidare här. Men stor kram igen!!!

Och kan ngn berätta hur det gick för Piggelin? Vad blev det och när kom han/hon????

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!