Välkomna till Tivoli Empatia!
Snorkis: Hoppas på en bättre rumskamrat (eller ännu hellre ingen alls) för kommande natt! Fast förresten, om jag istället önskar rejäla och effektiva värkar åt ditt håll, så behöver du inte ligga kvar där alls. Ännu bättre!
September: Jobbigt med svamp, jag fick också någon svampinfektion när jag var gravid (har annars varit lyckligt förskonad från detta...), kanske är lättare att få det just när man är gravid?
Hattis: Härligt med köp av bebissaker
Vänner: Två små tjejer blev det, tillskott i den rejäla tjejligan de har nu. Hoppas att de kommer hem från BB snart så man kan få träffa dem.
Jag ska t.o.m. vara så snäll att jag inte pikar min syster för hur länge hon varit ifrån sina övriga barn... Hon tycker det är såååå hemskt med folk som lämnar sina små barn flera daaaagar i sträck.... Hennes ettåring som tidigare varit hos barnvakt högst 2-3 timmar har nu inte fått träffa sin mamma på 4,5 dygn, och fick även vara ifrån sin pappa i drygt 1,5 dygn. Men tydligen är det helt ok om man får fler barn, men totalt avskyvärt i alla andra sammanhang...?