Fru FruLLan skrev 2011-02-17 20:18:29 följande:
Hejsan tjejer
Har skummat lite och ser att det ser bra ut för ada och beda. GRATTIS . Vad härligt.
Ser också att det ser bra ut för både hattis och september. Härligt det med. Hoppsa det håller i sig!
Ser att tinga varit till solen. Åhhhh vad skönt. Vill också till solen. Men det blir not runt påsk vad det ser ut som. Ska bli såååå skönt. Hela lilla familjen. Grymt.
Men innan dess så ska jag och en kompis till NYC
ska bli härligt att shoppa
och dricka vin och snacka skit. och förhoppningsvis träffa sweetan så klart. Mail kommer förresten, jag har bara inte hunnit hjärtat.
Fick mail från kokisen om vinkväll. Eller var det ostkväll?????
Jag äter ju liksom inte ost, men är en satans hejare på att dricka vin, vitt så klart. Så jag får vel göra det jag är bra på.
För jag tror jag kan hänka... ska dubbelchecka och dessutom se om jag vågar
PB: Åh vilken söt vovve och åhhhhh vilken underbar reaktion från din son! Gud vad glad jag är för hans skull att ha ska få en hund. Han låter verkligen som han är värd det. han verkar så super snätt, omtänksam och "mogen". Fy vad härligt att han ska få ett litet husdjur. Blir varm i precis hela hjärtat.
Liten och telis förresten . Hur går det för er på jobbet? Känns det okej att jobba nu och att lämna era klipmar hemma? hoppas det!
kram
Ingen brådska FuLLisen!
Mitt var ju sjukt långt. ber om ursäkt för det...
Vilka datum kommer du vara i stan??