gosnosen - Vi har en quest sport, dvs den enklaste varianten, och är jättenöjda. De dyrare varianterna har dock bättre liggläge. Smart att köpa i NY!! Och ja, det var vi som bodde på WA. Vi var jättenöjda! Är man ute efter ett modernt inrett/stylat hotell är det ju helt fel, men det andades atmosfär och historia och servicen var fläckfri. Vi bodde i en tvårums"svit", vet inte hur standardrummen ser ut, om de är små. Läs på om vägglössen dock, det verkar ju vara rätt stora problem med dem i NY. Vi klarade oss, trots att det var löpsedlar om det efter att vi kom hem - ang bla just WA!
Ang barn och självutnämnda experter är det ju otroligt tydligt att alla barn är olika när man läser vår tråd. Jag har dessutom ett barn som sov själv från ca 1 månad, och ett barn som jag samsov med tills han var... ehm... har visst förträngt hur länge det var... Jag sover mycket sämre när jag samsover, så för mig är det en dålig idé, men man anpassar sig ju efter barnet.
snaily - Vila upp dig till nästa vecka, då, för då tänkte jag svänga förbi. Hör av mig på mobilen.
Sista dagen innan semestern idag!!! Har en låda jordgubbar brevid mig som doftar ljuvligt, mmmm! Märker att jag redan börjat stänga ner, hahaha... Har lite kvar att dokumentera så jag minns var jag ska börja om 5 veckor, men sen drar jag!
Kram på er!