• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

AM, ni kan få komma ut på landet och fika med oss.

• Telis

AM igen, om jag hade blivit nöjd med klänningen hade jag helt klart betalat henne.

Grattis september!!! Underbart!!

• Telis

BS, det är jättevanligt att barn i Astrids ålder helt plötsligt blir rädda för saker dom inte tidigare varit rädda för. Det kommer att gå över!

Hattis, ska ni iväg och åka skidor?

Oms, jag har haft tre datorer med Windows Vista och alla har betett sig som din. Jag skulle uppgradera till 7 om jag var du.

Var är piltangenterna på HTC?! Jag blir galen!!

Fredagskramar!!

• Telis

Vickan, jag har hittat pilarna! Tjohoo! Först 123-knappen längst ner till vänster och sen {&=-knappen till höger om abc-knappen. *puh*

• Telis

Koko, ja just sjutton, jag har laddat ner ett annat tangentbord. Då var det värt varenda en av dom 12 kronorna om inte pilarna finns på standardvarianten.

• Telis

Muggles, jo jag använder SwiftKey efter ditt tips.

Koko, men var det inte ni pratade om? Jag pratar om dom pilarna som man kan navigera i texten med.

• Telis

Koko, nja jag vet inte vad du menar med scroll-knappar? Om man tänker på ett vanligt tangentbord så menar jag dom fyra piltangenterna. Scrolla brukar jag också göra med handen men sen är det ju omöjligt att få dit markören där man vill ha den. Jag har kanske för tjocka fingrar.

Ha det så jättebra ikväll ni som ska ut och äta på restauranger och på galamiddagar!

• Telis

AM, jag vill ha rapport NUUUUUU! (Och helst foto på dig i klänningen och frippan.)

Sweet, vad tråkigt att det blev minus igen.

Vickan, ha det så jättemysigt på dejten och krama om dom andra lite extra fårn mig!

• Telis

BS, när somnar Astrid på kvällarna?

Televinken har sovit bra så länge, han har legat stilla på nätterna, varit tyst och sovit till 7.30, så det kunde man ju ge sig på att det skulle ta slut. Han gnyr halva nätterna (undrar om det är för tänderna, han har fyra nya på gång?) och vaknar tidigare och tidigare - imorse var klockan 5.30 när han satte sig upp och tyckte att det räckte med sömn. Baaaaah, det är till och med tidigare än vad jag går upp i veckorna.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!