• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Frullis, klart du får! Bara roligt ju!

Hej Izzie! Roligt att du tittar in men du glömde ju det viktigaste! Hur mår du och M:s lillasyster/lillebror?

AM, så ni ska ge mr Yasuragi ett duschrum med beige plastmatta och våtrumstapet och sen höja hans hyra? Hahaha! Underbart!

• Telis

Nej men Frullan, vad hemskt! Hoppas att det inte är någon fara! Kramar!!

• Telis

Tusen tack för en supertrevlig kväll igår!

AM, vilken av dom var det som smakade stall? Var det getosten med aska på så minns jag inte, men brien var en Brie de Meaux och den orangea en Munster. Färskosten (den vita) var ju himla god men den smakade nog inte stall och den har jag glömt vad den hette iallafall trots att jag frågade två gånger.

muggles, jag menade inte att du inte skulle få sova pga av pumpande, bara att det var pumpningen som var mitt problem. Det, plus att jag hade så jädrans svårt att somna om när jag hade blivit väckt. Men det berodde inte heller på såret. Kejsarsnittssåret var verkligen ett av dom minsta bekymrena tycker jag. Hur länge kommer din man att vara hemma? Så länge man är två som kan dela 50/50 på nätterna är det ju helt klart lättare.

• Telis

muggles, ååå credd till din man! Jag skulle aldrig orka ta varannan natt när jag jobbar.

AM, ja den som han kallade för ostarnas konung var en Brie de Meaux men det betyder egentligen bara att det är en brie som kommer från byn Meaux, där finns det flera producenter av brie. Men det anses vara den bästa brien iallafall.

Fru E, köp! Den där letade jag efter som en blådåre i höstas men då hade dom bara fått in en provkollektion så min storlek var slut. Den är skitsnygg (i svart iallafall) men jag skulle inte kalla den för en skaljacka för den är lite fodrad.

• Telis
    fru AM skrev 2011-03-10 13:20:55 följande:
     Sedan finns det ett gäng som endast och enbart publicerar bilder på sina barn och vill ha jubelrop.
    Fniss, där kände jag mig träffad rakt i nyllet!
  • Telis

Ore, jag har ju sett åtminstone någon av bilderna förut men jag säger det igen - han är sååå söt!

• Telis

muggles, jag tänkte fel helt enkelt - jag tänkte på hur vi har haft det och det är ju inget som säger att ni kommer att få det likadant.

• Telis

muggles, jag råkade gå förbi barnavdelningen häromdagen och fick syn på en sån där pyttebody och slogs av att "kära nån, är nyfödda så DÄR små". Sen fick jag se att det var en storlek 68.

Grattis på födelsedagen, Lilleman! (Liten, fick aldrig tillfälle att säga det igår men så otroligt tjusig du var i håret!)

Det där goda vita vinet vi drack igår finns förresten på Systembolaget, men i beställningssortimentet. Kul! Jag tycker aldrig att vinerna brukar finnas på bolaget när man väl hittat något gott ute.

• Telis

Lappis, det heter Am Berg.

Liten, sitter dina lockar i i FLERA dagar?! *dör lite av avundsjuka* Om jag skulle locka håret så skulle det rakna efter ca 30 minuter trots mängder hårspray.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!