Välkomna till Tivoli Empatia!
Guten Morgen....
Lappis, det lät ju helt fantatiskt gott! Men jag fattar inte hur man bara slänger ihop en sådan derert, jag kan bara inte göra bra deserter, det är jag världs sämst på
Tinga visste inte att lillkillen skull opereras, jag har ju inte hängt med i svängarna, så ni får ursäkta om jag är okänslig och inte kommenterar. Men håller tummarna.
Telis, vad bra att ni kollade upp det. Jag vet att en liten kille i mammagruppen blev förstoppad när han var 10 månader, de fick de lavemang också. Det som de sa till mig var att man inte skulle ge 1 års och 1,5 års välling. Utan ge 8 månaders, vilket vi gör fortfarande till Victor eftersom det är stoppande. Sen inte vitt bröd och sådant, utan mer fibrer och mycket vatten att dricka. (lättare sagt än gjort)
Snaily, nu börjar jag bli lite nervös! Hoan kommer ju i morgon enligt min spåkula
MSW, ja du är ju ganska ung du.-) Men vad gulligt det lät med samma skola och det där... tänk om man gift sig med någon i sin gamla klass, hua jag hade bara galningar i min klass... Jag har varit på det stället i Bangkok med
Koko, du har vikt eftermiddagen alltså, jag tänkte få till ett litet "möte" så jag kan sammanstråla, men ni hade sagt vid 14 tiden va? Var det nu på torsdag? Jag är helt vild om dagarna. Skönt att du är back in business darling!
Dagarna dagarna dagarna på dagarna..... har ni sett Helenius Hörna, så förbaskat roligt!
AM måste bara säga att du är ursnygg på den bilden som du nu har lagt upp på ....
Sweet, jag har inboxat dig en liten grej...
Nä nu ska jag ta tag i mitt jobb.