• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

kram PB, man vet inte vad man ska säga.... så jag säger inget mer än att alla har vi gått igenom stunder i livet när man inte mår så bra. Det har jag med gjort, tack o lov är det ett bra tag sedan nu men jag har blivit en mycket mycket starkare och bättre människa efter det, hoppas du blir iaf starkare.

Nu såg jag apelsinen i munnen på 1 UP, ha ha - vilket galet kort. Apelsinkäften liksom!

mugglan ska ha tjejmaffia, det tycker jag är super kul! Goa Moa, Galna Tua och Glada Tea typ....

AM, ja och shoppingen är inte avslutad... jag brukar raca ordentligt när jag väl sätter igång (de få gånger om året jag bemödar mig). Har handlat av favvo märket en del till barnen med, men det får bli julklappar... sen ska vi med fixa en LAPMA, fasen vad jag hatar alla våra lampor! Skitfula. Jag gillar ingenting hemma längre! Nytt nytt nytt vill jag ha och helst en ny våning med.... Mums vilket gott recept med!

lappis, jag blir bara trött när jag tränar, så jag tränar ju aldrig

• FruCicci
    nennesjuttioåtta skrev 2010-12-07 14:50:15 följande:
    hahhaha Glada Ada och ... Breda Beda
    Just det, så var det ni kallade dem, kom inte ihåg Så jag hittade på ngt bara
  • FruCicci
    BrudSommar2006 skrev 2010-12-07 16:31:36 följande:
    Har någon sett fina barnkoftor på någon sajt på nätet tro? Springa runt i affärer och leta lockar inte om det går att beställa hem, båda barnen behöver, särskilt när vi är hos mina föräldrar för de har så kallt inne.
    Jag har sett jätte fina på HM idag faktiskt. Vi kör mockasiner inne hos mormor och morfar.

hej hej BS ska jag kanske säga med Du är ju så skön du din toka

• FruCicci

Ha ha ha ha ha, nu ser jag att BS sökte KOFTOR, och dumma Cicci läser givetvis in TOFFLOR, ja ja, ni som inte visste redan kan jag meddela att jag har dyslexi, men det har jag nog berättat här i omgångar, så ni vet när jag stavar ibland blir det lite tokigt....

b och p, dubbel mm och dubbel nn och lite annat smått och gott tydligen, det verkar bli värre med åren, gahhhhhhhhhhhhh men man kan ju ha värre saker att klaga på

BS, jag har sett fina koftor på HM, Linder och lite alla möjliga ställen i och för sig, men du ska nog lyssna på kära AM för hon kan det där om någon. kan rekommendera Kiddies annars, de finns lite här och där. (www.kiddies.se)

• FruCicci

Vickan, i har köpt julklappar till varandra i alla år och det blev ganska mycket pengar, iaf upp mot 7-8000 kronor, minst sagt.
    Nu har ju min bror 2 barn och vi 2 barn så i år sa vi att vi slutar med julklappar helt och hållet till vuxna. Jag kommer köpa något litet till mamma och pappa iaf, eftersom de är värdpar och står för all mat och dryck, men annars kommer barnen få en rolig jul med massa klappar till dem bara.
    Tycker det känns superskönt!

• FruCicci

Uj uj vad tråkigt rakt igenom Hattis! kramar om dig mest

BS, jo jag har faktiskt dyslexi, det tar alltid lite längre tid för mig med vissa ord och ibland när jag tex skriver här eller på jobbet, så får jag försöka hitta ett annat ord för jag vet inte hur jag ska skriva det, har inte tid att fundera heller alla gånger... men detta har jag haft sedan jag var liten och inte alls lika illa som vår käre Kung, jag har verkligen en light variannt.

• FruCicci

DN debatt har verkligen intressanta artiklar om Äggdonation, IVF och så vidare idag

Rekommenderar läsning!

Handlade bla om ett par som fick tvillingar via ÄD från Polen, de båda var 45 år.

Hur som, godmorgon tråden! Ha en härlig dag alla! Nu ska jag på möte!

• FruCicci
    snaily skrev 2010-12-08 10:19:15 följande:
    Bara i DNs pappersversion eller? Jag vill läsa, men hittar det inte på nätet!
    Jag läste det i pappersversionen. Jag kan skicka den till dig om du inboxar din adress, så har du den i morgon annars....
  • FruCicci

Guten Morgen!

Frullan, hej hej hej hjärtat mitt!!!!!!!!!! vad kul med livstecken i tråden också Kramar o hopp om att möteskärringen inte har så många möten snart då

Sweet, grattis! Grymt maed jobbet ju!

Oupsie, vilken otur med denna foglossning, du har ju haft det sen tidigt om jag inte missminner mig...

Just det PB - HEPP jag heter ANNA, grattar mig själv för det lär ju inte familjen komma ihåg Om jag får en dotter till så ska hon få heta Anna någonstans iaf Jag älskar det namnet, jättefint!

AM, ha en underbart dag hos frissan, njut i fulla drag jag måste klippa min man med, herregud, att det ska vara så svårt att gå tid till det.

Lappis gumman, ska du på Junibacken!?! Ärligt är det ju ett ställe för små barn att leka på, jag skulle gissa att det tar en halvtimme att titta på det där stället som vuxen. Har du DN kortet? Då är det halva priset, jag tycker inte det är värt sina 200 kr + att gå in för en vuxen i bland, men jag kanske är mättad som är där en gång i månaden minst.

De har ett sago tåg som tar 10 minuter, innan dess är det en del med uppbygda hus och grejor, allt från Alfons, till MammaMu och Mumintrollen, när man åkt sago tåget hoppar man av vid Ville villa kulla, det tar max 5 minuter att gå in i huset och titta o ut igen, sen när man kommer ner igen så går man igenom en stressig restaurang och kommer in i ett annat landskap som de har byggt upp, typ Här dansar Herr masurka stilen... sen kommer man slutligen till en trevlig bokshop med leksaker och sen that is it.....

Jag är helt slut i dag, var på julfest igår med jobbet (fast med kunder)... Fasen vad jag åt hummer och ostron och annat, men jag kan meddelat att så kåt blev man inte av ostron alls! Jag tryckte i mig hur många som helst Men gott iaf, jag älskar Ostron!!!!!!!! Hur som, snapsen var ju dumt att jag lyckades trycka i mig och även den där förbannade cognacen till kaffet... ahhhh skallebange idag

I kväll blir det Grand Hotell, inte så särskillt sugen, men men det ger sig. Det är show med Martin Stenmark, så jag kommer förhoppningsvis inte att somna.

I morgon blir det Anglais Fasen.... jobbigt att jobba denna tiden på året, mycket galej blir det

• FruCicci

Men det är värt ett besök Lappis! Verkligen! Min mamma var där och hel impad!

Du kan låna mitt DN kort!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!