Guten Morgen!
Frullan, hej hej hej hjärtat mitt!!!!!!!!!! vad kul med livstecken i tråden också Kramar o hopp om att möteskärringen inte har så många möten snart då
Sweet, grattis! Grymt maed jobbet ju!
Oupsie, vilken otur med denna foglossning, du har ju haft det sen tidigt om jag inte missminner mig...
Just det PB - HEPP jag heter ANNA, grattar mig själv för det lär ju inte familjen komma ihåg Om jag får en dotter till så ska hon få heta Anna någonstans iaf Jag älskar det namnet, jättefint!
AM, ha en underbart dag hos frissan, njut i fulla drag jag måste klippa min man med, herregud, att det ska vara så svårt att gå tid till det.
Lappis gumman, ska du på Junibacken!?! Ärligt är det ju ett ställe för små barn att leka på, jag skulle gissa att det tar en halvtimme att titta på det där stället som vuxen. Har du DN kortet? Då är det halva priset, jag tycker inte det är värt sina 200 kr + att gå in för en vuxen i bland, men jag kanske är mättad som är där en gång i månaden minst.
De har ett sago tåg som tar 10 minuter, innan dess är det en del med uppbygda hus och grejor, allt från Alfons, till MammaMu och Mumintrollen, när man åkt sago tåget hoppar man av vid Ville villa kulla, det tar max 5 minuter att gå in i huset och titta o ut igen, sen när man kommer ner igen så går man igenom en stressig restaurang och kommer in i ett annat landskap som de har byggt upp, typ Här dansar Herr masurka stilen... sen kommer man slutligen till en trevlig bokshop med leksaker och sen that is it.....
Jag är helt slut i dag, var på julfest igår med jobbet (fast med kunder)... Fasen vad jag åt hummer och ostron och annat, men jag kan meddelat att så kåt blev man inte av ostron alls! Jag tryckte i mig hur många som helst Men gott iaf, jag älskar Ostron!!!!!!!! Hur som, snapsen var ju dumt att jag lyckades trycka i mig och även den där förbannade cognacen till kaffet... ahhhh skallebange idag
I kväll blir det Grand Hotell, inte så särskillt sugen, men men det ger sig. Det är show med Martin Stenmark, så jag kommer förhoppningsvis inte att somna.
I morgon blir det Anglais Fasen.... jobbigt att jobba denna tiden på året, mycket galej blir det