Lapinette, jag är osäker på om jag känner några som sitter mindre i soffan än ni men vad trevligt med mitt-i-veckan-date!
Som jag misstänkte och hoppades behövde jag aldrig gå igenom aborten idag, redan avklarat, fick med mig några tabletter hem bara som skulle dra ihop livmodern fortare så att jag jag slutar blöda fortare. Ska hålla mig inne idag efter att ha tagit dem, bara för säkerhets skull, men maken är ju ändå planerat hemma idag även om han försvunnit upp på övervåningen för att få arbetsro.
Minus sju imorse, usch vad kallt det var att stå och vänta på tåget, kunde inte ta bilen för jag skulle inte få köra hem men sedan fick jag ju ta tåget hem igen direkt istället, då önskade jag verkligen att jag haft bilen trots allt.
Nu har jag ju en hög tidningar här som jag skulle läsa idag, undrar när det kan bli av nu då.
Astrid har förresten blivit totalt galen i sin napp, jämt ska den sitta i munnen, nu kommer hon väl aldrig att börja prata bara för det. Resten av livet får hon nöja sig med att kunna säga mamma och kaka.