Välkomna till Tivoli Empatia!
Hej alla, fasen, jag gör inget annat än städar här hemma. Nu går det att sitta i uterummet i alla fall efter att jag våttorkat golvet två gånger och legat och sprättat loss alla kaninbajsfläckar. Tur att han inte ska ha fri tillgång till uterummet mer.
Lapinette, har det inte varit så att det kommit i omgångar, det där med köplaceringarna? Alltså borde ett gäng få skicka nu då? Mysigt med Gotland, nu kom vi ju inte dit i år så det får bli ett annat år.
PB, fin humlebild! Lugnar sig inte den där hunden även när ni gått en bit? Om alla börjar gå tillsammans brukar de ju lugna sig.
Hm, på lördag är det hundutställning, i Västerås, klockan nio på morgonen, alltså måste man åka hemifrån halv sju. Jag har ingen lust för jag måste släpa med mig Astrid och ingen av oss vill gå upp fem på morgonen men nu blir ju mamma och pappa sura för att det är jag som tjatat på dem att de borde anmäla sig. Känner mig tvingad att åka dit fast jag inte vill, det är ju ändå inte jag som ska gå med hunden, det ska uppfödaren göra.