Välkomna till Tivoli Empatia!
Vilka fina småbarnsskor på Zara. Fast tittade man istället på 2 - 14 år så var ju sortimentet snarare för en fjortonåring än en fyraåring såg jag. Astrid har i och för sig 23 så till henne funkar det ju.
Själv orkar jag inte ens tänka på skor, jag var så nöjd att jag hittade lite kläder så att jag inte står alldeles utan den här sommaren som jag nästan kände att jag gjorde förra. Det bästa vore ju förstås om jag tog tag i det här med bantningen och såg till att komma i mina gamla kläder hellre än att börja från början med en helt ny garderob men, men, tiden för att hinna med det nu till sommaren har ju runnit ut. Fast nu ska det bli av, bara jag blir frisk, har ju gått och dragit på halsinfektion och hosta i tre veckor, den här magsjukan var ju liksom bara grädde på moset.
Foppatofflor till barnen är i alla fall helt perfekt, så bra att ha på stranden på sommaren, bara att skölja av varje dag. Hade säkert varit helt perfekt till en själv också i samma syfte men man drar sig ju för att sätta på sig såna... Nix, tror inte att det kommer att bli av faktiskt!