Välkomna till Tivoli Empatia!
Gympan gick bra btw, och jag har smort in mig som attan-jag är inte sådär allergisk som Vickan, men klar kli-varning och verkligen MÅSTE smörja in mig.
Det är inte fokus på värsta hårdkörningen på gympan-det säger sig väl kanske självt, då det är sjukgymnastik det är fråga om. Programmet kändes passa väl ihop med fredagarnas Basala Kroppskännedmsträning. Dvs det är mycket fokus på att hitta "centrum", balans, känna kontakten med de olika kroppsdelarna, andas, bli medveten om skillnaden mellan spänd-avslappnad muskel och så vidare.
Kommer att passa mig bra här och nu. I synnerhet avslappningsdelen. Jag höll faktiskt på att somna i vattnet där på slutet.
Hundvalpen Truls har dessutom satts i träning på att vara ensam hemma lite varje dag. Alltifrån att vara ensam i hallen fast jag sitter här, till att jag åker härifrån. Annars har vi vips skaffat oss en ordning där hunden blir helt galen om han inte är precis där jag är. Fast USCH vad det känns taskigt att gå ifrån en så väldigt väldigt liten person. FAST han sover i sin balja mesta tiden.