Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Välkomna till Tivoli Empatia!

porchez,

vad BRA att du känne att samtalsterapin hjälper!!!! Jag skulle nog egentligen behöva gå på sådant men har ännu inte hamnt i en tillräcklig kris att jag tagit tag i det. Men visst har man mycket som bubblar där under ytan.

• sweetstreet

Telis, 

hoppas det gick braför televinken hos sjukgymnasten!

• sweetstreet

Äsch, nu tror jag att jag ska luncha snart.

Kram!

• sweetstreet

Hattis!

HEEJ! vinkar glatt!!!!

Jodå nu har de det gott de små godingarna!!!!! I morse blev jag som vanligt helt överfallen av Tazo som bara vill kramas och pussas. MYSIGT, men det kan vara lite störigt när man fakitskt har en massa saker som måste fixas. Som frukost, toabestyr och annat...

Men jag hoppas verkligen han ska gilla sin nya gosiga värmesäng och sluta lägga sig på spisen!

• sweetstreet

porchez,

ha jag tror också det. Man skapa på ngt konstigt vis ett språk eller en jargong hemma som man itne använder utanför hemmet.

Godis har jag heller aldrig tänkt på att det faktiskt är en förkortning från början. Dagis däremot är väl förkortning för daghem. Men nuförtiden är vissa såååååå noga med att man ska säga förskolan....!

fast vi säger dagis!

• sweetstreet

Å nu har jag kollat in alla nya godingar i trådalbumet också!!!

Så fina!

• sweetstreet

Här regnar det satan nu. FASKEN vad jag itne har det minsta decemberkänsla. Avis på er där hemma med snö!!!!!

• sweetstreet

BS

vad hemskt för din släkting!!!! 

Snaily,

heeej! Nej katt på het gassspis ÄR inte idealt. Därav inköpta värmedynorna

• sweetstreet

FruE

Vinkar tillbaka!!!

Hur mår du nu?

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!