Välkomna till Tivoli Empatia!
SUPERSKÖNT att vara hemma igen kan jag bara säga! Med Amanda stannade vi tre nätter på BB, nu två nätter, vilket räckte gott & väl. Med Amanda var man nästan lite "rädd" att lämna bubblan på sjukhuset, nu ville jag bara hem Kan säkert påverkat extra också att mannen inte fick stanna över ngn av nätterna & att dela rum med ngn helt okänd känns inte optimalt, speciellt om de kommer upp mitt i natten & man själv ligger där i den obekväma sängen & försäker sova lite.
Duschen hemma i söndags em & första natten hemma i sängen var LJUVLIG!
...och så längtade jag ngt grymt efter Amanda också Hon har reagerat bara jättepositivt hittills, hämtade en av sina nappar & en liten mininalle till honom direkt när hon kom hem i söndags kväll. Igår morse kom hon in till vårt sovrum & låg & klappade honom på huvudet, för att minuten senare springa iväg & hämta böcker "Jag ska LÄSA för lillebror!" Vilket hon gjorde Prickade massor av handlingen i en av sina böcker som vi läst en hel del
Rent fysiskt känner jag mig faktist piggare än förra gången nu, fast då har jag ju inte varit ute på ngn promenad ännu Foglossningen verkar ha gått tillbaka, känner lite lite av den, men ingenting i jämförelse mot innan. Hoppas det blir samma för dig, Oupsie!
Okidoki, nu får jag lämna - återkommer!
Just det, missade ett samtal på mobilen igår & när jag lyssnade av meddelandet, så var det den BM som jag hade nästan hela tiden i fredags (men tyvärr missade hon finalen, trots att hon jobbade över) - åhhh, vad glad jag blev över det! Bemötandet denna gången har verkligen varit helt fantastiskt jämfört med förra gången, & detta hon ringde igår förhöjde upplevelsen ännu mer! Ok, så ngn drömförlossning var det nog inte (tror inte att drömförlossning är min grej, eftersom krysta/utdrivningsskedet & jag inte kommer överens alls), men den var HELT OK & även vetskapen att nu är det gjort!! Så skönt! Så jag ska ringa tillbaka idag tänkte jag, så lär hon säkert ringa upp när hon kan & hinner. Vill definitivt tacka henne för hennes insats!