Välkomna till Tivoli Empatia!
Snaily – vadå, vill ni ha längre tid på er? Vad tror du glidmedlet är till för, heheheh
Snaily – vadå, vill ni ha längre tid på er? Vad tror du glidmedlet är till för, heheheh
2 minuter då hinner man ju t o m komma flera gånger.
Fru E – tror det är ett bra köp!
hejhej!
Här är det också renoveringstagen så tid finns inte över till mycket annat. Köket får sig en lätt make over, taket har målats vitt och väggarna ska få nya tapeter. Det kommer inte bli så himla stor skillnad mer än att man slipper tro att taket kommer skrapa fontanellen när furun är borta. Men eftersom den dyra maskeringstejpen drog med sig det målade på väggarna så blir det ny tapet också. Genast blir ju frågan ska vi byta luckor när vi ändå r igång? I så fall vill jag byta kakel. Och så ska vi ju göra något åt golvet men det måste ju brytas upp och isoleras i så fall (gör vi det sen så blir det ändå bröstpanel så då gör det inget om tapeten blir skadad längst ned). Fönstret får ju en fönsterbräda också. Och sen ska fönstren målas. Light var det. jag smygläste ikapp igår när jag "städade" men nu har jag glömt vad jag tänkte kommentera.
Heja bananerna!!!!! Bettan och Btvåan, let's gå!
BS – vad härligt ni verkar ha det i fjällen!
*nu vaknade pricken...
hurra september!!!!!
snarti – vad hörligt med fint RUL!!
tinga - grattis till pankisarna!!!
snaily - skönt att det släppte, man får vara envis och ta det i omgångar. Det onda har suttit i ett bra tag efteråt tycjer jag
koko - jag lånar ut din sjal till NIGELN!
PRICKEN VILL OCKSÅ SKRIVA... hittade cap lock...
sweetie - grattis till ledighet och vad synd att godis butiken inte hunnit öppna
frU E - luckorna är för fula för att målas om, det är trägrejs på kanterna som sLÄPPT LITE HÄr och var
verkar som Pricken blir en lintott, hjag som trodd2eq °KULl§e< han skul le bli§ röf rödhårig. Jaja,d et hinner ju ändras--...
lappis – ja, men det var verkligen skönt med att få take t vitt, men det är lätt att det brakar iväg med allt annat och det är ju inte billigt... Tur att jag drar in så stora kulor på att vara fräldraledig *skrockar*
men skulle vi göra storrenovering så skulle vi bygga skafferi, riva upp golvet oh isolera, nytt kakel och en köksö och lite andra stommar och så klart luckor. SÅ jämfört med det så är det en lättare ytfinish abar :_D
solglasögon för små glidare, har ni några tips?
4FRU E – japp, kan du tyda?