Välkomna till Tivoli Empatia!
Snaily – Oj, vilket uttömmande svar, hoppas han inte får sms-tumme, hahahah!
BS – men hjälp vilken jobbig sits du sitter i. Jag har nog svårt att sätta mig in i situationen eftersom det vore högst osannolikt att det skulle drabba mig (bara ligga är ju en utopi) men förstår att det är otroligt ångestladdat! Barn ska ju vara önskade, och iofs kan det ju hinna ändras på vägen om det känns fel just nu, men ni vet ju bäst vad som blir rätt beslut i just er familj. Vi stöttar som vanligt, bara så att du vet!! Kram!
Oms – vilka f-grupper du hamnat i, shit pommes frites
Mugglan – ouch, framfogen tyckte jag var värst att ha ont i, blev iofs mest på slutet men fy fan vilken plåga. Klart du får klaga, ont gör det även om det är olika nyanser (hur vet du det, förresten, det kanske gör lika ont?)
Åååh hela huset havererar här. Idag har jag iaf fått ordning på alla mina papper, utom pensionspapprena (ny struktur, herregud har jag varit stenad när jag satt in pappren förut?), som legat utspridda i hela vardagsrummet sen flera veckor (eller iaf 2). Nu ä det "bara" maken som ska sortera sina, och så alla jävla kvitton som ska sorteras (vi har nog lagt jämförelsevis ett mindre lands BNP på K-Rauta och Clas i sjön, baaah), försäkringspapper, yada yada yada. Och så ska jag måla lister och fönsterfoder och fönsterbräda och bara det är gjort så kanske man kan använda köket till att sitta i igen.