Vilken massa bra parfymtips, jag har skrivit upp alla, så ska jag gå och provsniffa vid tillfälle!
På dagis tror de tydligen att Astrid har svinkoppor för hon har tydligen prickar runt munnen och har haft någon blåsa i munnen så nu har vi läkartid i eftermiddag för om det är det så har hon haft det länge i så fall, jag måste säga att det är väldigt diskret, inga blåsor eller så så att man verkligen fattat att något var fel, har trott att det är typ myggbett. Jaja, vi får väl se vad läkaren säger men det är tydligen inte meningen att jag ska vara på jobbet speciellt mycket, imorgon lär jag få vabba igen.
Imorgon eftermiddag kommer i alla fall barnens farmor hit med tåg och hjälper mig så på fredag finns det hopp om att jag kan få vara på jobbet. Maken måste så klart åka till USA imorgon och har enkel biljett dit, dvs vet inte när han har möjlighet att komma tillbaka igen, så jag och svärmor får räkna med att tillbringa helgen och hela nästa vecka ihop, minst. Jaja, jag slipper fundera på present till makens födelsedag på måndag i alla fall och kan stryka middagsmenyn till vår bröllopsdag på fredag. Kanske är han hemma till vår förlovningsdag nästa helg.