Välkomna till Tivoli Empatia!
Jag har knappt sovit inatt för jag var så arg! Det är så frustrerande när man inte lämnar och hämtar själv så att man kan göra något åt saker när de händer, jag hade aldrig gått därifrån som svärmor gjorde. Idag åker Iris till Öland med mina föräldrar så hon kan ju inte peka ut barnen idag heller. Jag kan ju gissa vilka barn det var iofs men, men. Nu skulle hon prata med fröknarna idag men skadan är ju redan skedd kan jag känna, de skulle ha blivit tillsagda igår på en gång när de gick att identifiera. Idag kommer ju inte svärmor att kunna peka ut dem. Det ska bli skönt efter semestern när jag ska börja vara med och lämna och hämta och från september ska jag gå ner i tid så sedan blir det bara jag som sköter det och då kommer jag att ha full koll. Det blev ju så struligt nu när maken skulle varit föräldraledig till hösten och så blev allt ändrat.
AM, eller hur, tänk att mobbningstendenserna finns där redan vid fyra års ålder, fy fasen.
Iris är ju inte tjock men hon är stabbig till sin kroppsbyggnad. Vi gör ändå allt för att hon inte ska äta onyttiga saker i onödan.