För mig så bara MÅSTE det gå att uttallas utomlands. Min mamma ville att jag skulle heta Christine men min pappa kunde inte utttala det så det fick bli ett annat namn ... och likväll så är pappa den enda som gett mig ett nickname. Han t o m skriver det i mail! Så mamma kunde ju i princip ha gett mig vilket namn som helst! Nå väl jag vill ju självfallet att vårt barns namn ska låta fint även på franska.
Apropå lifkort på nätet så måste jag leta upp om jag har kvar mitt från Åre för då var det visst bara att fylla på? Jösses, de där liftkorten brukar jag slänga .. eller som i Österrike lämna in för då får man en slant tillbaka.
Telis - min "ansiktsterrare" säljer någon slags creme som man ska ha på ögonfransarna som gör den jättelånga. Och det funkar! Dock ser de inte så där smala, benade och vackar ut som den bilden du la in utan de blir mer "vildvuxna".
Annars ... så ska jag och maken ut och äta Valentine middag imorgon kväll efter spinningen . Maken är ju borta på alla hjärtans så han tyckte vi skulle fira det innan han åker (han är ju ALLTID borta det datumet).