Välkomna till Tivoli Empatia!
Hattis: det borde vara ok därinne. Har du verkligen ingen liten krämpa kvar om du känner efter riktigt mkt? Vilken vecka är du i nu?
Hattis: det borde vara ok därinne. Har du verkligen ingen liten krämpa kvar om du känner efter riktigt mkt? Vilken vecka är du i nu?
Vickan: usch för magsjuka! *ogilla*
Ah, där var hon ju! *vinkar*
Izzie: skööönt med siffrorna! Grattis!
Sweet: grattis till inskicket! (End note - vad är det och hur kan det ta 6h att fixa? )
Jag har kommit på ett samband: om jag inte gör ngt vettigt alls en dag utan bara ligger hemma och vilar så har jag inte speciellt ont i fogarna alls på natten. Hade tänkte åka och ta en fika med jobbet igår som enda aktivitet men så låg jag så skönt i soffan så jag sket i det, och natten var rätt hyfsad.
Idag har jag beställt en Belly Bandit - haha, fåfänga mig! Tänkte det kunde vara värt att prova en quick fix av magen inför sommaren och se om jag kan ha bikini i sommar el om jag måste köpa en tankini (heter det väl?). 695 pix kostade den så det var det värt tycker jag. Maken kommer himla med ögonen men...
Lappis: Rom och Toscana låter inte som en helt oäven ersättare till Japan!!!
Parnassia: skönt att nätterna ser ut att gå åt rätt håll! Vart går er Asienresa?
Lappis: Andersson x2 slåss i finalen. Ore : v31 Japp belly bandit ska påskynda att magen går ihop igen. Är en aning skeptisk till att det funkar men värt att testa.