Tantvarning – om igen!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
projectx,nä mitt ex är inte svartsjuk iaf,han har bara svårt att förstå varför man inte vill ha honom i sitt liv mer.
Åh,måste byta kanal på tv.n, Arge snickaren är på och jag klaaarar inte av honom,snusförnuftiga mäniska.(ooops,hoppas ingen av er känner honom..).Håll dig till att snickra och skit i psykologibabblet...
Aha! Nu fick jag ju tårar i ögonen också! *kram*
Män blir aldrig vuxna. Däremot är dem varierande barnsliga beroende på vad som för stunden passar dem.
Konvalj - låter som din dialog med ditt ex. åtminstonde är på en normal nivå, men som sagt det kan ju snabbt vända.
Är man men tantig så det dånar iband, hehe
Skickar dock ut en hälsning!
Skulle väl vara din tantighet som gör att du kvalar in som vuxen?!
Hur går det med alla klänningarna?
Dom lever och frodas men lir inga fler numer, om inget superbilligt i behov av tillfix kommer över en
Testade starta en tråd om liknande klänningar på ebay igen men sågningen var monumental, haha
Hmm jag har kvar min "blåsa" från studentfesten i början av 90-talet. Undrar så just om jag kommer i den fortfarande?
Får nog testa i helgen och be sonen ta en bild så kan jag lägga upp den sen.
Usch usch usch!
Sitter med en powerpoint presentation som jag borde gjort för lääääänge sedan för mitt gamla jobb, nåja fyra veckor sedan, och det är så tråkigt. Jag kan det som behövs skrivas ner men jag vill ju helst krypa upp i soffan bredvid mitt lill-skrutt!
Nu vankas promenad med hunden innan jag ska bänka mig med popcorn och Gordon Ramsey. HAN hade jag gärna haft kontakt med även som ex.....
På tal om att testa klänningar,testade en klänning från iaf tio år tillbaka i tiden och KOM I DEN. Total lycka tills bonusdottern krasst konstaterade att: "den kan du ju inte ha,ser löjligt ut med korta klänningar i din ålder"..:-0 Är väl sant iofs.men ändå....
Ha en bra kväll alla tanter.
Gordon - mums! Skitrolig är han också. Kanske inte när han gormar och svär, men för dem som sett hans "cock along" program förstår vad jag menar.