Tantvarning – om igen!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!
Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.
Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!
Men nähä? Knepiga BT la in egen information i länken... Gör så här: klicka på länken, så att en ny flik öppnas. Det är visst denna tråd man ser, men i adressrutan högst upp ser man även adressen jag försökte länka till. Ta bort allt före det andra http, samt punkten i slutet...
Finns det ett bättre knep?
Tack för tipsen,hm kåldolmar lät inte fel,var evigheter sedan. Även köttfäslimpa var inte i förregår som jag åt det.
Tack till er alla,för era kramar,det behövs ibland.
Nu är det nog dags för mig att förbereda inför tvättstugan,tråååkigt!
Kram till er alla!
Åh vad kul!! Jag har som smått börjat i kören igen.
Funny! Inboxade dig just....
Tinker; ja, såg det Bingo! JO, jag har börjat igen. Jag känner att det är just det bäst får mig att rensa knopp o kropp, stänga ute allt annat och som faktiskt GER mig energi stället för att TA energi.
Igår var jag med lilla K på Lek o plask. Medan hon var där på "lektion" så simmade jag 30 minuter. Det gjorde ONT, med det var också bra, jag tänker så mycket när jag simmar. Och sen så är det så mysigt att vara med lilla K, duscha, tvätta håret, bada bastu och byta om tillsammans och småprata. Det blir så varmt o skönt i hjärtat när man ser in i hennes stora blå ögon och hon säger "Mamma, jag ääääälskar dig" ♥
Flamman - visst är det obetalbart! Hade llil-skrutt hemma igår kväll fast det är "Pappa" vecka den här veckan. All stress och allt det onda är som bortblåst när hon krypper ner i min säng och kramar hårt för hon ÄLSKAR mig.
Fast just nu har jag spräng huvudvärk och alvedonen hjälper inte... vill bara gå hem och lägga mig och sova. Har tyvärr en lång lista kvar att göra så det blir till att bita ihop och jobba på.
Hej alla nygamla och nya och alla andra tants här! .-D