prinsessanogrodan skrev 2011-02-28 17:42:50 följande:
Åh herregud hur ska jag klara av vigseln utan att börja storgråta? Satt nu och tittade på gudstjänstordningen för vigsel på svenska kyrkans sida....och började storgråta av lycka
Som att det var först nu jag fattade att vi ska gifta oss, att det är VI, jag och sambon, som ska stå där framme vid altaret och gifta oss
Oj oj oj jag kommer gråta när vi går in i kyrkan, kommer inte kunna titta på min mamma, moster, syster eller svärmor eller min tärna (hon kommer gråta så fort musiken börjar, det vet jag, vi var på en kompis bröllop för ett par år sedan och så fort musiken började så grät vi bägge två....) Hur ska det gå till? Jag gråter ju nu, hemma framför datorn
Men kan du inte göra nått av mötena på lunchen el nått då?
Vi Fick hem våran hinderprövning idag, gubben sa att de va ju trevligt och jag är helt lyrisk *haha* Jag har faktiskt funderat på om jag kommedr gråta och de tror jag verkligen även om jag intalar mig nu att jag inte kommer de *ler* mm mina tärnor kommer jag inte kunna titta på de kommer stor gråta och typ skratta av lycka för våran skull och mamma och de kommer gråta *haha* Du får gråta så mycket du kan nu så du gråtit av dig de absolut värsta tills de är dags *ler*