4e juni 2011
Har varit hos frisören och satt i extensions idag Äntligen långt hår!
Har varit hos frisören och satt i extensions idag Äntligen långt hår!
Vi ska ha tipspromenad mellan varmrätten och tårtan så får gästerna röra på sig lite och det blir en naturlig paus för toabesök och om nån vill smyga iväg och röka tex. Vi har två barn under middagen och för deras skull kan det vara skönt att få springa av sig lite energi efter att ha suttit still
Håller med, det e en underbar tradition tycker jag. Vi köpte en topper och gjorde om den till personlig :D
Mannen hade spritflaskor från början, men datornörd som M2B e så gjorde vi hans dator i papp och ett tangentbord han höll i istället :D
Bruden var helvit från början, men eftersom jag har svart i min klänning klistrade jag på lite tyg och även små diamanter som extra dekoration =)
Nu har vi varit i kyrkan och gått igenom allt med prästen! Jag längtar ännu mer nu när varit i kyrkan igen
Har fått en ny grej att nojja över ...knäböjningen i kyrkan med klänning som är fluffig med tyll och underkjol med skena.....hualigen jag har fått för mig att jag kommer ramla bakåt, få den där knäböjningspallen över mig och visa trosorna för prästen.....i övrigt är jag lugn och förväntansfull
Jag glömde öva på knäböjningen när vi var i kyrkan....jag ska gå in i en annan kyrka och hoppas att de har en likadan knäböjpall så kan jag öva lite i vanliga kläder och sen hoppas på det bästa