Inlägg från: Bröllop201187 |Visa alla inlägg
  • Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Bröllop201187

Jag bor i Utansjö och ska gifta mig i Högsjökyrka.. I västernorrlands län

• Bröllop201187

Jo att det känns som en evighet att kan jag juh då hålla med om =)

Längtar redan och planeringen är i full gång vill jag lova, till och med fått sambon intresserad =)

• Bröllop201187

Vad roligt att vi blir några som kan diskuterna och bli lite bridezilla =)

• Bröllop201187

Min meny består av Buffe, det är så skönt för då kan alla välja och vraka som dom vill och man slipper höra att det äter inte jag och vice versa

• Bröllop201187

Ja det är mkt att planera när man ska gifta sig, och jag själv är ett kontroll Freak så jag vet inte ens om jag kommer att kunna sitta still på bröllopsdagen =)

• Bröllop201187

S2011 skrev 2010-11-16 17:55:08 följande:
    sitter och pillar ihop det sista med inbjudningarna, shit vilket meck! nu är det iaf bara tilläggsinfon kvar till instickskorten (och adresser på kuverten) och sen är det tack och lov klart.. man får ta en bit en dag och en annan nästa, annars tappar jag tålamodet :) känner mig för tillfället hyfsat "före", men jag misstänker att jag hinner gå helt wild and crazy efter jul... särskilt om man betänker att jag häromveckan hade en total meltdown vad gäller tårtan. tack vare en kär vän och min bm så har vi dock tårteländet avklarat nu:)

Ja man kanske skulle ta och börja med inbjudningarna, jag har köpt in papper och lacksigill... Och jag har gjort klar inbjudan på datorn, men den ska skriva ut och sedan ska det brännas lite papper...

Jo jag förstår dig jag kommer att få en MELT DOWN efter jul...

För då börjar tiden bara att ticka iväg...

• Bröllop201187

dreams come true skrev 2010-11-17 22:30:07 följande:
    Bränna papper?

Bränna kanterna runt papperet på inbjudan för att sedan klistra det på ett annat papper för att få den gamla känslan =)

• Bröllop201187

dreams come true skrev 2010-11-18 08:21:30 följande:
    Ah! Är det inte lättare att köpa en sax som gör "rivna" kanter och köra med inkpad eller vad det nu heter, som mna använder till scrapbooking? Då får man precis den känslan också. Utan eld och utan risk att det brinner för mycket eller för lite. Då avgör man ju själv precis hur mycket man vill ha.

Det hade jag faktiskt inte ens tänkt på om jag ska va´ra riktigt ärlig. Men jag ska faktiskt kolla upp det, skulle juh faktiskr bli mkt enklare =)

• Bröllop201187

Hur går det för er andra med era bröllopsplaner?

Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?