Inlägg från: Margris |Visa alla inlägg
  • Margris

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Freakie skrev 2011-04-09 18:29:48 följande:
    Margris: Han har väl koll på att det är en hel del som ska göras och att det ska göras i förväg, men han tycker att det är en massa tid kvar till 30:e Juli...

Men jag ska inte klaga, det går ju sakta med säkert framåt med planeringen och det är ju det viktigaste
    Huvudsaken är att det går framåt....men det känns som att det är lite lugnt just för tillfället. Efter påsk tar det riktig fart för oss på planeringsstadiet :)
  • Margris

Willowfield: Du ska ha köpt en trisslott eller två ;)

• Margris

Det är ju "bara" 3 månader kvar nu så nu känns det som att det händer grejer...
    Har börjat pyssla, klipper satinband och limmar. Skriver i festprogram m.m. så nu är det full aktivitet på kvällarna.

Ska träffa frisör, florist och sömmerska imorgon, det ska bli spännande!

Har kvar att göra:

Kläder till sambon
    Tårta
    Justera min klänning
    Färdigställa det vi kan av trycksakerna
    Pyssla klart med dekorationerna

det känns inte så farligt : )

• Margris

Vi fick tillbaka vårt hindersprövning idag så nu är det bara att köra : )
    Vi har även köpt kostym till sambon. 

• Margris

Denna bordsplacering...vilket jobb. Hur jag än gör blir jag inte nöjd. Jag kommer inte att ha mina föräldrar med av personliga skäl vilket gör bordsplaceringen vid honnörsbordet lite besvärligt. Är nästan inne på att vi ska sitta själva. Är lite rädd för att det blir "tråkigt" bara.

• Margris

Trolljentan: Jag ska hämta min klänning i morgon också. Det ska bli så kul att få prova den igen och att den inte är för stor den här gången : )

• Margris

Trolljentan: Det är inte så lång tid för mig, bara 1 vecka : ) men det känns skönt att ha den viktiga punkten avprickad på listan.

Bröllop201187: Vad är det du inte kommer att hinna med? Det är ju som dom säger, släkten är värst! Mycket därför jag har sagt upp bekantskapen med mina föräldrar.... 

• Margris

Freakie: Nej vi kommer endast att våra barn som brudfölje och dom vill jag inte sitta med under vår bröllopsmiddag ; ) Det blir inte så mycket ätit för oss då ; )

• Margris
    Freakie skrev 2011-05-15 22:23:16 följande:
    Nej det förstår jag Just den middagen vill man ju ha sin man för sig själv Flört
    Ja eller hur. Älskar mina barn och vill ha dem med men att ha dem vid bordet där går gränsen ; )
  • Margris
    Bröllop201187 skrev 2011-05-15 22:49:51 följande:
    Det känns som man inte kommer att hinna, men det mesta är juh klart men som sagt svärföräöldrarna kommer inte förens på fredag kväll inan bröllopet lika så, bestman.. Så där får man juh ingen hjälp direkt
    Ja det är mycket som ska göras men har du inga vänner/syskon som kan ställa upp och hjälpa till? Ja du svärföräldrarna verkar ju ha ställt till det för sig själva men är det fullt hos er redan och de har sagt att de skulle ta husbilen så får de ju stå för det. Sedan att de har lovat flera att sova där det är ju deras problem.
Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?