2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Men jag ska inte klaga, det går ju sakta med säkert framåt med planeringen och det är ju det viktigaste
Willowfield: Du ska ha köpt en trisslott eller två ;)
Det är ju "bara" 3 månader kvar nu så nu känns det som att det händer grejer...
Har börjat pyssla, klipper satinband och limmar. Skriver i festprogram m.m. så nu är det full aktivitet på kvällarna.
Ska träffa frisör, florist och sömmerska imorgon, det ska bli spännande!
Har kvar att göra:
Kläder till sambon
Tårta
Justera min klänning
Färdigställa det vi kan av trycksakerna
Pyssla klart med dekorationerna
det känns inte så farligt : )
Vi fick tillbaka vårt hindersprövning idag så nu är det bara att köra : )
Vi har även köpt kostym till sambon.
Denna bordsplacering...vilket jobb. Hur jag än gör blir jag inte nöjd. Jag kommer inte att ha mina föräldrar med av personliga skäl vilket gör bordsplaceringen vid honnörsbordet lite besvärligt. Är nästan inne på att vi ska sitta själva. Är lite rädd för att det blir "tråkigt" bara.
Trolljentan: Jag ska hämta min klänning i morgon också. Det ska bli så kul att få prova den igen och att den inte är för stor den här gången : )
Trolljentan: Det är inte så lång tid för mig, bara 1 vecka : ) men det känns skönt att ha den viktiga punkten avprickad på listan.
Bröllop201187: Vad är det du inte kommer att hinna med? Det är ju som dom säger, släkten är värst! Mycket därför jag har sagt upp bekantskapen med mina föräldrar....
Freakie: Nej vi kommer endast att våra barn som brudfölje och dom vill jag inte sitta med under vår bröllopsmiddag ; ) Det blir inte så mycket ätit för oss då ; )