Inlägg från: Margris |Visa alla inlägg
  • Margris

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Vi kommer att bjuda på allt. Vi har fått väldigt bra priser av restaurangen där vi ska vara.

Jag känner mig lite nervös för det är än så länge bara två par som har OSA:t. Det är ju två veckor kvar till sista dag men ändå....

• Margris

För oss är det 4 utav drygt 45 som svarat...lite panik. Jag tror ju också att många tycker att det är så självklart att det kommer att de glömmer att OSA men ändå!

• Margris

Det börjar att pirra i magen på mig varje gång jag tänker på bröllop nu för tiden och det är ju ganska ofta : )

Det känns som att det mesta är under kontroll men frakten av oss under den stora dagen är fortfarande en olöst fråga. Sambon håller på att ordna det så jag hoppas att det blir löst under de närmaste veckorna.
    Sedan har vi ju fest och vigselprogram som ska fixas, det ska provdukas och handlas lite saker men är ju bara pettitesser!

• Margris

Winterfresh: Vilken bra toastmadame!

• Margris

Ta den låten som betyder mest för er, det är ju er första dans tillsammans som gifta och om den är en tryckare eller en vals spelar ingen roll. Står folk o gäspar så gör dom nog det oavsett vad ni dansar ; )

Vi kommer att dansa till Gudfaderns theme ( min sambos favoritfilm) den "råkar" vara en vals : )

• Margris

Jag var lite orolig över att så få hade osa:t för nån vecka sen men nu är det bara 7 utav ca 45 som ej svarat och hittills är det ingen som svarat nej, så roligt!!!

• Margris

Vi var och skulle hämta ut sambons kostym i förra veckan o tydligen hade dom "slarvat bort" hans kostym. Den fanns inte att hitta. Så det blev till att beställa en ny, tur att vi är ute i god tid. Som plåster på såret fick vi slipsen gratis o ändringarna blev billigare, alltid nåt!

• Margris
    nilssonns skrev 2011-06-20 22:45:53 följande:
    Va? Får ni köpa en helt nu kostym då?
    Japp det fick vi! Men som sagt, tur att vi ute i god tid. Dom fick väldigt bråttom att få fram en ny!
  • Margris
    Freakie skrev 2011-06-21 19:58:51 följande:

Så nu är OSA datumet passerat, och det är bara tre sällskap som inte har svarat än. Misstänker att de helt enkelt tycker det är så självklart att de kommer att de har missat att meddela oss det

Hur har det gått för era andra, fått in alla OSA svar?

Alla som vi bjudit kommer! Det tycker vi är fantastiskt roligt. 
  • Margris
    Freakie skrev 2011-06-21 20:16:02 följande:

Oj, vad kul! Vi har än så länge ett bortfall på ca 10 pers av 63 gäster. Mestadels barn men även något par som bor väldigt långt bort.

Ja eller hur! : ) Dom flesta bor ju ganska nära men vi hade ändå räknat med ett visst bortfall : )
Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?