2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Freakie: Det låter som att du haft en toppen hippa, kul! Själv är jag nervös som bara den för vad "mina flickor" ska hitta på. Min syster bara flinar när hon ser mig så jag vet att nåt har dom planerat ; )
Freakie: Det låter som att du haft en toppen hippa, kul! Själv är jag nervös som bara den för vad "mina flickor" ska hitta på. Min syster bara flinar när hon ser mig så jag vet att nåt har dom planerat ; )
Ska beställa ringen idag och boka tid för min askungebehandling på spa maskrosen så att man är fräsch till dagen d!
Nu är det inte lång tid kvar!
Vi träffade vår vigselförrättare i fredags och vilken härlig person han var. Förtroendeingivande och humoristisk, precis som jag hade önskat.
Har även kollat beställningar så att det är ok, ska bara dubbelkolla med hotellet om senare utcheckning.
Har kvar att göra:
Festhäften (ska bara skrivas ut)
Vigselhäften (gästpres. kvar och utskrift och hopsättning)
Sedan står vi utan skjuts eftersom han som skulle skjutsa oss har kört sönder turbon på sin bil...så skjuts måste lösas!
Men att det ska bli hippa kan ju inte komma som någon överraskning....man får väl hålla schemat lite öppet tycker jag...
Har haft en händelserik dag och kväll må jag säga...
Varit på Spa
Ätit på restaurang
Fixat en kuvertlåda till bröllopet
Räddat en fladdermus
Inte varje dag jag är så aktiv ; )
Jag blev hippad igår! Tala om att jag blev överraskad när dom kom och hämtade mig!!! Jag var så övertygad om att det skulle bli måndagen innan vi gifter oss. Fick en helt underbar dag på spa, sedan åt vi en underbar middag och kvällen avslutades på puben med några god öl. En perfekt hippa
Har fått tillgång till festlokalen idag och har möblerat klart och dukat det mesta, himmel vilken tid allt tar. Har hållt på mer eller mindre hela dan och är iaf inte riktigt klart men men det tar sig.
I morgon ska jag förhoppningsvis handla det sista och ta en tur till vigsellokalen och greja lite där sen är det sista rycket på onsdag som gäller! För torsdag avviker jag o gubben ganska tidigt för att ha en mysig kväll tillsammans innan bröllopsdagen på fredag!!!
S2011: Det låter ju som en diet tom jag skulle kunna hålla
Jo vi ligger ganska bra till i planeringen har fixat till vigselstället ikväll så det bara lite små fix kvar där. Men dessvärre så gick min bil sönder nu idag så här står vi 3 dagar innan bröllopet utan bil!!!! Vi kan ju låna av släkten men det känns ju inte så kul....
Winterfresh: Tur i oturen att ni inte skrivit ut allt redan. Varför har du ont i ryggen?
Winterfresh: det låter inte kul alls, hoppas att massagen hjälper : )
Jaha då var man gift då : ) Det hela har varit en fantastisk upplevelse och jag skulle nästan vilja göra om det (med samma man såklart!) Fick bilderna som våra vänner tog av oss igår, här kommer lite smakprov : )
Amejuli: Grattis! Mycket fina bilder : )